1400-08-18 07:51
477
0
76948

توجه به نماز مانع لغزش در معاملات می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه نماز در تمام ابعاد زندگی ما تاثیر گذار است، گفت: توجه به نماز مانع لغزش در معاملات می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی در همایش نماز سپاه گرگان اظهار کرد: نماز در تمام ابعاد زندگی ما تاثیر گذار است، اقامه این فریضه الهی درس بزرگ عاشورای حسینی است.

وی با اشاره به اینکه در دین ما نماز به عنوان ستون دین معرفی شده است، افزود: ستون نگهدارنده یک بنا و جامعه است، خداوند میفرماید  آنهایی که در نمازشان خضوع و خشوع دارند آن افراد آرامش درونی دارند و روح و روان آنها به آرامش میرسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه نماز میتواند جلوی بسیار از ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی را بگیرد، گفت: اگر ما به نماز اهمیت دهیم و نگاه ویژه داشته باشیم دیگر آن زمان بازاری ها و کسبه ما دچار لغزش در معاملات و... نمیشوند.

ایمانی بیان کرد: پس باید به نماز توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا نماز در تمام ابعاد زندگی انسان تاثیر گذار است، امام حسین (ع ) در بحران جنگ می ایستد و با یارنش نماز میخواند، ما نیز باید در هر زمان و مکان به نماز اهمیت بدهیم و نماز را به پا داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.