1401-05-13 10:28
428
0
81065
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان عنوان کرد

حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در گلستان/ تشکیل شورای روابط خارجه گلستان

دستیار امور بین الملل استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، چهاردهم مرداد به گلستان سفر می کنند.

ذوالفقار امیرشاهی در گفتگو با گلستان ما در خصوص سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به گلستان، گفت: صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در پایان هفته وارد استان گلستان می شود، برای حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به استان پیگیری زیادی صورت گرفته و در این سفر معاون وزیر امور خارجه از مناطق مرزی و مرز اینچه برون بازدید خواهد کرد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان  نشست با مدیران اقتصادی و صنایع را از دیگر برنامه های معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه برشمرد و ادامه داد: هدف از این سفر ارزیابی و تحلیل شرایط اقتصادی و قابلیت های استان به منظور توسعه و گسترش روابط اقتصادی و توسعه صادرات خدمات و فنی به سایر کشورها است.
امیرشاهی بیان کرد: معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در راس یک هیئت چهار نفره وارد استان گلستان می شود و در نخستین جلسه شورای روابط خارجه استان حضور پیدا می کند.

وی ابراز داشت: این شورا به منظور توسعه و گسترش روابط خارجی، کنسولی و حقوقی با کشورهای خارجی شکل می گیرد، استاندار گلستان با چنین شورای ارزشمند و کارسازی موافقت و به عنوان دستیار امور بین الملل در این شورا رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان را منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.