1402-06-29 12:25
593
0
86536
در دیدار عوامل رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان مطرح شد؛

حمایت پارک علم و فناوری از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان

حمایت پارک علم و فناوری از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان در دیدار مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان مطرح شد.

 به گزارش گلستان ما؛ حمایت پارک علم و فناوری از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان در دیدار مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان مطرح شد.

در این دیدار مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان گفت: هدف از برگزاری این رویداد حمایت از فعالان مجازی و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولیدمحتوای دیجیتال بومی است و تلاش می‌کنیم با این رویداد زمینه اشتغال جوانان و ورود به بازار کار در حوزه تولید محتوای فضای مجازی تسهیل شود.

رضا روشنی ادامه داد: این رویداد در سال گذشته با مشارکت 26 تیم از فعالان عرصه دیجیتال در سه بخش نرم‌افزار موبایلی، بازی موبایلی و پویانمایی برگزار شد، این تیم‌ها در 48 ساعت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و برگزیده‌های این رویداد به مرحله کشوری اعزام می‌شود.

وی ابراز داشت: تلاش ما این است که در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین این رویداد به مسائل و مشکلات استان و موضوعات روز کشور توجه شود.

همچنین حامد پاک‌نژاد، رئیس پارک علم و فناوری در این دیداراز حمایت مادی و معنوی پارک گلستان از این رویداد خبر داد و گفت: برگزیدگان دوره پیش رو در مرکز رشد پارک جذب و از حمایت‌های این مجموعه بهره‌مند خواهند شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.