1401-10-14 09:16
351
0
82830
با رصد حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان ؛

دستگیری 46 کارچاق کن در دادگستری گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی 46 کارچاق کن ، وکیل و کارشناس متخلف در حوزههای قضایی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حیدرآسیابی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران حفاظت و اطلاعات، امسال ۳۱ کارچاق کن، ۷ کارشناس و ۸ وکیل متخلف شناسایی و دستگیر شدند و پرونده آن‌ها در محاکم در حال رسیدگیست و رای تعدادی از آن‌ها هم صادر شده است.

آسیابی از افزایش اقدامات نظارتی برای شناسایی کارچاق کن‌ها خبر داد و گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم کسی در بیرون از دادگستری یا اطراف اماکن قضایی بچرخد و با ادعای اعمال نفوذ در محاکم، جو بی‌اعتمادی نسبت به کارمندان و قضات ایجاد کند و مردم را با این ادعا‌های واهی، فریب دهد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه، حتی یک مورد فساد اداری هم زیاد است و باید همکاران ما در حفاظت و اطلاعات برای سالم‌سازی محیط تلاش کنند.

حیدر آسیابی گفت: بانک اطلاعاتی افرادی که به کارچاق کنی شُهره‌اند، در همه حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده و مدام به روز‌رسانی و در اختیار همکاران قضایی و اداری قرار گیرد.

وی با تأکید بر این که ما به دنبال مچ‌گیری از کارکنان نیستیم گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی یکی از اقدامات ما در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به منظور کمک به همکاران قضایی و اداری و برای پیشگیری از احتمال گرفتار شدن ِ همکاران‌مان در دام این افراد، ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از خدشه دار شدن حیثیت دستگاه قضایی استان است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.