1403-07-04 08:15
77
0
91517
برای بررسی فرصت‌ها و چالش‌های بخش رسانه؛

هیأت‌مدیره خانه مطبوعات با استاندار دیدار کرد

هیأت‌مدیره جدید خانه مطبوعات گلستان به‌منظور ساماندهی وضعیت خبرنگاران و اهمیت همکاری بیشتر بین دولت و خانه مطبوعات با استاندار گلستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ اعضای هیأت‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان گلستان با علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، دیدار و گفتگو کردند این دیدار پیرامون چالش‌ها، فرصت‌ها و نقش رسانه‌ها در توسعه استان برگزار شد.

این جلسه با محوریت مسائل رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی استان شکل گرفت و اهمیت نقش مطبوعات در توسعه منطقه‌ای و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی مورد تأکید قرار گرفت.

در این دیدار موضوعات مرتبط با رسانه‌های استانی و بخشی از دغدغه‌های خبرنگاران مطرح و چالش‌ها و فرصت‌های موجود در فضای رسانه‌ای استان بررسی شد.

در این نشست، زنگانه بر اهمیت نقش رسانه‌ها در ارتقای جایگاه استان تأکید کرد و از خبرنگاران به‌عنوان نخبگان جامعه خواست با ایجاد جریان‌های رسانه‌ای مؤثر به توسعه استان کمک کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در آینده کتابی به‌عنوان آقای استاندار خواهم نوشت، تأکیدکرد: رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات صنفی خبرنگاران، بر لزوم پیگیری حقوق بیمه‌ای و رفاهی آن‌ها تأکید کرد. از دیگر نکات مطرح شده، ساماندهی وضعیت خبرنگاران و اهمیت همکاری بیشتر بین دولت و خانه مطبوعات بود.


 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.