1403-05-18 19:43
290
0
90986
مدیرکل آموزش‌ و پرورش گلستان:

۳۵ هزار کلاس‌اولی در گلستان ثبت‌نام کردند

مدیرکل آموزش‌ و پرورش گلستان گفت: از مجموعه ۳۸ هزار دانش‌آموز کلاس‌ اولی تاکنون ۳۵ هزار نفر در مدارس ثبت‌نام کردند.

 سیدرضا نظری با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل آموزش‌ و پرورش گلستان گفت: در آموزش‌ و پرورش اوج کار ما در فصل تابستان است که در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کتب دانش‌آموز و بسیاری از موارد دیگر در تابستان این امور پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش گلستان ادامه داد: به لطف الهی نزدیک به ۳۸ هزار نفر دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی داریم که تاکنون ۳۵ هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی ثبت‌نام خود را انجام دادند.

نظری بیان کرد: ثبت‌نام بخشی از این دانش‌آموزان باقی‌مانده و دلیل آن به‌واسطه سفر خانواده و یا خروج آن‌ها از استان بوده و ارتباط با خانواده برقرار شده تا ثبت‌نام انجام شود.

وی افزود: از اواسط تیرماه در میان‌پایه‌ها انجام شده است، در بحث ثبت‌نام خانواده‌ها گلایه‌مندی دارند و بیان می‌کنند که در مدرسه وجهی از آن‌ها دریافت می‌کنند و به همه مدارس ابلاغ کردیم که در زمان ثبت‌نام پولی جز بیمه و کتب دریافت نشود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش گلستان متذکر شد: برای کمک به مدرسه پس از ایام ثبت‌نام و در مجموعه اولیا و مربیان موضوع هزینه‌های مدارس و کمک به مدرسه مطرح شود؛ خانواده‌ها می‌دانند باید برای سرنوشت و آینده بچه‌ها هزینه کنند و این هزینه‌ها پس از ثبت‌نام صورت گیرد.

نظری بیان کرد: در بحث سخت‌افزاری نیز تلاش می‌کنیم که مدارس را برای اول مهر آماده کنیم و بهسازی و نوسازی مدارس و یا سرویس بهداشتی مدارس و غیره در دستور کار قرار گرفته است ۴۳ مدرسه برای ابتدای مهر امسال آماده شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.