1403-07-15 08:31
61
0
91647
مادر شهید حجت‌اله کریمی:

آرزوی شهدا با وعده صادق ۲ محقق شد

مادر شهید حجت‌اله کریمی از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق ۲ که توسط نیروهای مسلح ایران انجام شد ابراز شادمانی کرد و گفت: حقیقتاً آرزوی شهدا با این عملیات غرورآفرین محقق شد.

به گزارش خبرنگار گروه ایثار و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اقتدار و عزت کشور عزیزمان ایران مرهون خون پاک شهداست، هر چه امروز داریم و در آینده به دست خواهیم آورد به برکت مقدس شهدایی است که از جان خود برای کشور و اسلام مایه گذاشتند و امروز نهال انقلاب را تبدیل به یک درخت تنومند کردند.

نرگس کریمی مادر شهید حجت‌اله کریمی است که در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» اظهار کرد: زمانی که عملیات وعده صادق ۲ شروع شد و در تلوزیون شادی و سرور کودکان غزه، لبنان و فلسطین را می‌دیدم بسیار خوشحال می‌شدم و در پوستم نمی‌گنجیدم.

مادر شهید ادامه داد: شلیک موشک‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قلب تل‌آویو حقیقتا دل ملت‌های مظلوم جهان را شاد کرد و آرزوی دیرینه شهدا را تحقق بخشید.

کریمی گفت: ۶ فرزند (چهار پسر و دو دختر) دارم، پسرم حجت‌اله بسیار عاشق جبهه بود با اینکه سن کمی داشت اما برای رفتن بسیار اصرار می‌ورزید.

این مادر شهید افزود: یادم است برای اعزام به جبهه شناسنامه‌اش را دستکاری کرد تا سن‌اش را بزرگتر نشان دهد و از این طریق به کردستان اعزام شد.

کریمی ادامه داد: پسرم حدود دو ماه در کردستان آموزش دید و سپس به گرگان آمد و بعد از مدت کوتاهی اعلام کردند کسانی که آموزش دیدند می‌توانند به جبهه اعزام شوند.

وی افزود: شور و شوق رفتن به جبهه در چشمان پسرم موج می‌زد هر چه به او می‌گفتم پسرم هنوز کوچک هستی و باید درس بخوانی اصلا به گوش‌اش نمی‌رفت و پای خود را در یک کفش کرده بود و می‌گفت باید جبهه برم.

این مادر شهید گفت: پسرم با چند نفر از دوستان خود عازم گیلان‌غرب شدند بعد از مدتی دیگر خبری از پسرم برای ما نمی‌آمد، نمی‌دانستیم شهید شده یا زنده است.

این مادر فداکار در حالی که لرزه در صدایش افتاده بود و بغض خود را آرام فرو می‌خورد، ادامه داد: هفت ماه تمام از پسرم خبر نداشتیم بعد از هفت ماه با ما تماس گرفتند و گفتند به بیمارستان بیایید، وقتی در تابوت را باز کردند فقط یک تکه استخوان دیدم و ناگهان چشمانم سیاهی رفت و دیگر هیچ چیز یادم نمی‌آید.

کریمی گفت: پسرم بسیار خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد بود، همه او را دوست داشتند، او در کودکی مکبر مسجد بود، بسیار اهل نماز، قرآن و مسجد بود به یاد ندارم حتی یک‌بار نمازش قضا شده باشد.

وی تصریح کرد: پسر دیگرم جانباز است و اگر از من بپرسید که اگر به آن زمان برگردم باز هم همین مسیر را برای فرزندانم انتخاب می‌کنم یا نه؛ باید بگویم با افتخار فرزندانم را برای حفظ اسلام و قرآن به جبهه اعزام می‌کردم همان‌گونه که خودم دوست دارم برای کمک به ملت مظلوم فلسطین و غزه و لبنان بروم.

این مادر شهید از دیدن برخی بی‌حجابی‌ها در جامعه گلایه کرد و ادامه داد: وقتی بدحجابی را در جامعه می‌بینم واقعا دلم به درد می‌آید از مسئولان می‌خواهم که جدی‌تر با این مسئله برخورد کنند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.