1402-12-11 12:03
328
0
88983
دادستان مرکز گلستان:

دستگیری بیش از 10 خریدار رای در گلستان

دادستان مرکز استان گلستان از برخورد با متخلفان ارائه‌دهنده کارت هدیه به نفع کاندیدای خاص در استان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 10 خریدار رأی در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمود اسپانلو ظهر امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان از برخورد با متخلفان کارت هدیه به نفع کاندیدای خاص در استان خبر داد و اظهار کرد: در این ارستا بیش از ۱۰ خریدار رای در گلستان دستگیر شدند.

وی از آموزش ۲۵۰ ضابط در استان خبر داد و افزود: این افراد پس از فراگیری آموزش کارت ضابط گرفتند و در صحنه هستند و میزان جرایم و تخلفات انتخاباتی را گزارش می‌دهند، نیروی انتظامی، اطلاعات و سپاه نیز جرایم و تخلفات را در روز اخذ رای در سراسر استان رصد می‌کنند.

دادستان مرکز استان گلستان بیان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم در استان تشکیل شد و جلسات را منظم برگزار کردیم سلامت انتخابات یکی از اولویت‌های ما است.

اسپانلو با اشاره به اینکه پرونده جدی تخلفات انتخاباتی در استان نداشتیم، گفت: کسانی که نقض قانون کردند تذکر گرفتند، جرایم شایع در استان خرید و فروش آرا است چندین نفر دستگیر شدند که به شدت با آنها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگیری متخلفان انتخابات از ۱۰ نفر بیشتر شده است، توضیح داد: هشدار ما به نامزدها و هواداران این است با فروش رای سلامت انتخابات را زیرسوال نبرند.

به گفته اسپانلو؛۱۰ قاضی با روسای کلانتری را همراه کردیم تا تخلفات را رصد کنند در سطح استان در حوزه‌های انتخابیه حساس مانند علی‌آباد کتول ۶ قاضی حضور دارند.

انتهای خبر

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.