1403-06-30 03:50
274
0
91453
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خبر داد:

شکوفایی روزنه‌های امید در سنگر علم و دانش

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از زیرپوشش قرار گرفتن ۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو در این نهاد خبر داد و گفت: شکوفایی روزنه‌های امید بین دانش‌آموزان نیازمند در سنگر علم و دانش اولویت این نهاد است.

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تبریک هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: نخستین مرحله رزمایش مشق همدلی با توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان گلستان بین دانش‌آموزان نیازمند آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله جشن عاطفه‌ها با هدف تأمین هزینه تحصیل دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد برگزار می‌شود، افزود: شعار محوری امسال این است که هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی از تحصیل باز نماند که در قالب پویش مشق همدل کلید خورد.  

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر ماه آغاز شده است، گفت: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در میادین اصلی شهرها در مراکز نیکوکاری برقرار است تا کمک‌های مردم نوع‌دوست و خیر را جمع‌آوری کنند.

بابایی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت حمایت و یکهزار و ۵۰۰ نفر دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند، گفت: بنا داریم که به تعداد آن‌ها یک بسته لوازم تحصیلی تقدیم‌شان کنیم که مرحله نخست آن انجام و ۱۰ هزار بسته به شهرستان‌ها ارسال شد که قبل از بازگشایی مدارس تحویل دانش‌آموزان می‌شود.

وی با قدردانی از اداره کل آموزش پرورش استان گلستان ابراز کرد: ۱۰۰ هزار پاکت با همکاری این مجموعه تهیه کردیم که در رزمایش بعدی هفته اول مهر ماه بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود دلیل‌اش این است که می‌خواهیم راستی‌آزمایی کنیم تا همه دانش‌آموزان نیازمند از این مزایا برخوردار شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: پایگاه‌های کمک‌های مردمی در سراسر استان فعال است، دفاتر کمیته امداد نیز برای دریافت کمک‌های مردم پای کار هستند.

بابایی ابراز کرد: بنا داریم مدارسی که برخوردار هستند به عنوان معین مدارس کم‌برخوردار در سطح استان با اولویت مناطق محروم هدایا را جمع‌آوری و به صورت یک تیم که کرامت مددجویان حفظ شود تقدیم مدارس کم برخوردار کنند، تلاش است مناطقی که محرومیت بیشتری دارند در اولویت باشند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.