1403-05-10 20:20
1252
2
90893
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

لشکر مقاومت با شهادت هنیه تکثیر می‌شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه دشمنان پاسخ سختی را در برابر جنایتی که مرتکب شدند دریافت خواهند کرد، گفت: لشکر مقاومت با شهادت هنیه تکثیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار حسین رحیمی در تجمع مردمی شهرستان گرگان در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس اظهار کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار پایان ندارد و کار به جایی رسید که با ترور شهید هنیه یکی از مردان بزرگ جبهه مقاومت جنایت‌های استکبار جهانی آشکارتر شد.

وی با بیان اینکه اسماعیل هنیه سالها در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و جنایتکاران غرب ایستادگی کرد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای پلید روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند و در حالی که اسماعیل هنیه مهمان ملت ایران بود را به شهادت رساندند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به خوی استکباری رژیم صهیونیستی گفت: این رسم آمریکا و رژیم صهیونیستی است که هر کسی در مقابل آنها بایستد دست به ترور و جنایت می‌زنند.

رحیمی بیان کرد: امام امت مسیر درست را به ملت بزرگ ایران نشان داده که مسیر اسلام واقعی و اسلام ناب است ما در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی که چندین ماه در غزه جایت می‌کند هستیم.

وی ادامه داد: وقتی نخست‌وزیر صهیونیستی چندی پیش به پارلمان آمریکا رفت بالغ بر ۷۰ بار نمایندگان آمریکا ایستادند و او را به خاطر جنایت‌های این رژیم پلید تشویق کردند طبیعتا پارلمان آمریکا عصاره ملت آمریکا است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: هر آزاده‌ای که در مقابل این جنایتکاران باشند و ایستادگی کنند آنها او را قطعه قطعه خواهند کرد رفتار جنایتکارانه اسرائیل خونخوار همین بوده است.

رحیمی تاکید کرد: مردم ۴۵ سال گوش به فرمان امامین انقلاب اسلامی و در مسیر اقامه احکام الهی ایستادگی کردند و در این مسیر ۲۳۰ هزار نفر از بهترین عزیزان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، حتی مشکلات سخت اقتصادی را تحمل و به جان خریدند، مسبب مشکلات دشمنانی هستند که چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند.

وی گفت: قطعا بدانید دشمنان همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد و جواب جنایتی که مرتکب شدند را می‌گیرند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: اما مردم در برابر فرمان رهبر عزیزمان تکلیف داریم که در این مسیر مقاومت کنیم، در ادین مسیر همواره گوش به فرمان ولی امرمان باشیم.

رحیمی بیان کرد: دشمن امروز به دنبال آن است که به هر شکلی شده اتحاد، انسجام و همدلی ملت ایران را دچار خدشه و به چالش بکشاند دشمن با عملیات روانی، ایجاد ترس و وحشت به دنبال القاء ناکارآمدی انقلاب اسلامی است از طریق تحریم و ترور به دنبال اهداف شوم خودش است.

وی توضیح داد: از طرفی دشمن با ترویج فرهنگ بی‌حیایی و بی‌عفتی تلاش می‌کند کشورمان را دچار مشکلاتی کند، باید باور کنیم ما در یک جنگ ترکیبی و تمام عیار قرار گرفتیم و باید رفتارمان جنگی باشد.

رحیمی، مقاومت را تنها راه شکست استکبار جهانی دانست و گفت: حتما باید مقاومت موثر و مداوم داشته باشیم در مسیر که امام امت نشان داد ما نزدیک قله هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه یقین بدانید کار رژیم غاصب صهیونیستی رو به پایان است، تصریح کرد: باید تبیین و ترویج کنیم آنها با شهادت رهبر جنبش حماس نشدان دادند که به آخر خط رسیدند، آمریکاد هم دچار مشکلاتی از درون شده است و نشانه‌های آن کاملا مشخص است.

رحیمی گفت: ما به وعده‌های الهی یقین داریم که باطل از بین رفتنی است در این مسیر با قدرت و اعتقاد و رفتاری بصیرت‌آمیز و عمارگونه باید حرکت کنیم و ایستادگی داشته باشیم.

وی خطاب به ملت بزرگ ایران تصریح کرد: هر کدام باید لشکری برای ترویج فرهنگ مقاومت باشید فرهنگی که جنایت‌های جنایتکاران جهان را برملا کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید ۷۵ سالی که این متجاوزان صهیونیستی وارد خاک فلسطین شدند را یادآوری کنیم و مذاکره‌هایی که انجام شد و برخی افراد وطن‌فروش این مسیر را پذیرفتند، دیدیم که چه بلایی بر سر آنها آوردند اینها باید دائما تبیین شود.

رحیمی بیان کرد: ما باید با اعتقاد مسیر مقاومت را ادامه دهیم و شک نکنید وعده الهی حتما محقق خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.