1402-12-11 08:55
261
0
88977
پیش‌بینی استاندار گلستان از میزان نرخ مشارکت؛

گلستان جزو ۵ استان اول کشور در میزان مشارکت می‌شود

استاندار گلستان با اشاره به مصرف حدود ۵۳ هزار تعرفه در استان پیش‌بینی کرد مردم استان گلستان در میزان نرخ مشارکت جزو پنج استان کشور باشد که بتواند حماسه بزرگی خلق کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: تا این لحظه که حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه از انتخابات گذشته است حدود ۵۳ هزار تعرفه رای در استان مصرف شد و پیش‌بینی می‌شود استان گلستان جزو پنج استان برتر در میزان مشارکت باشد و بتواند حماسه بزرگی در کشور خلق کند.

وی با ابراز خرسندی از فرآیند رای‌گیری در سطح شعبات اخذ رای استان گلستان افزود: از سوی وزیر پیامکی دریافت کردیم که استان گلستان توانسته نخستین استانی باشد که صددرصد روند رای‌گیری را در تمامی شعبات اجرا کند که این روند جای تشکر دارد.

استاندار گلستان با اشاره به نقص صفر شعبات در فرآیند رای‌گیری بیان کرد: برای اینکه اصول و اطمینان پیدا کنیم که شعبات چقدر آمادگی لازم را برای رای گیری دارند قبل از رای‌گیری در برخی شعبات حضور پیدا کردم که راس ساعت اغاز شد.

زنگانه با بیان اینکه سرکشی از شعبات انجام شده است، گفت: در استان گلستان تا این لحظه صددرصد دستگاه‌های احراز هویت و اخذ رای فعال بودند و طبق زمانبندی پیش می‌رود این روند در مناطق کوهستانی و صب‌العبور نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به انتخابات رقابتی در استان گلستان تصریح کرد: از همه اقوام و سلیقه‌های سیاسی در بین نامزدهای  316 داوطلب تائید صلاحیت شده هستند که نسبت به انتخابات ادوار گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار گلستان از مردم خواست تا با هر سلیقه‌ای که دارند پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و به نامزدهای دلسوز، مردمدار و ساده‌زیست رای دهند و گفت: کسانی که سوابق کاری موفق در گذشته داشتند و در پاکدستی سلامت دارند می‌توانند گزینه‌های خوبی برای انتخاب اصلح باشند.

زنگانه بیان کرد: با انتخاب اصلح می‌توانیم در کشور یک مجلس قوی را شکل دهیم که در کنار دولت مردمی ایران قوی بتواند چالش‌های اقتصادی را برطرف کند.

وی توضیح داد: بهترین روش برای معیار نامزد اصلح مراجعه به رهنمودهای رهبری است، مردم کسانی را انتخاب کنند که فقر و نداری را چشیده باشد، کارنامه افراد را مدنظر قرار دهند افرادی که وعده وعیدهای نامتعارف می‌دهند اصلح نیستند کسانی که التزام به قانون داشتند می‌توانند قانوگذار خوبی باشند.

گلستان در شاخص‌های سلامت انتخابات در صدر کشور است

استاندار گلستان گفت: استان گلستان همواره جزو استان‌هایی بوده که رتبه مشارکت بالایی داشته و مانند 22 بهمن حضور بالایی خواهند داشت و حماسه بزرگی خلق می‌کنند.

زنگانه بیان کرد: همه مدیران وظایف خود را خوب انجام دادند کمترین دخالت را برگزارکنندگان انتخابات داشتند گلستان جزو استان‌هایی است که در شاخص‌های سلامت انتخابات در صدر کشور قرار دارد.

وی گفت: در موراد جزئی دخالت‌هایی صورت گرفت که بدون هیچ چشم پوشی برخورد کردیم اگر فردی در فرمانداری دخالت داشته افراد را عزل کردیم در بازرسی و سربازرسان هیئت بازرسی تشکیل دادیم و عیون مردمی ما این گزارش‌ها را اعلام کردند در همان جلسه اتخاذ تصمیم شد که همه اینها نشان از سلامت انتخابات در استان است.

استاندار گلستان بیان کرد: در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی سعی کردیم که تا اندازه‌ای که شور انتخابات تحت‌الشعاع قرار نگیرد مبتنی بر قانون باشد در ارزیابی که بین استانها شکل گرفته فرآیند رای‌گیری بر مبنای اجرای قانون انجام شده است 99 درصد نامزدها التزام در تبلیغات انتخابات داشتند انتخابات در استان به صورت سالم در حال برگزاری است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.