1402-12-10 07:37
323
0
88953
همه اقوام و گرایش‌های سیاسی پای کار آمدند؛

۴۵ رقیب برای هر کرسی انتخابات در گلستان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان با اشاره به حضور همه اقوام، مذاهب و گرایش‌های سیاسی در انتخابات پیش رو گفت: رقابت ۴۵ داوطلب برای هر کرسی انتخابات در استان شرایط را برای انتخاباتی پُر شور و رقابتی فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حمیدرضا بهمنی‌نژاد با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات در مهلت مقرر قانونی اسامی بیش از هزار نفر از نمایندگان خود را در سامانه داوطلب ثبت کردند، اظهار کرد: حضور این تعداد از نمایندگان نامزدها در کنار هزاران نفر از عوامل اجرایی و نظارتی آموزش دیده در شعب اخذ رای در سراسر استان، سلامت انتخابات را تضمین خواهد کرد.

بهمنی‌نژاد با اشاره به آخرین روز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی افزود: مهلت تبلیغات نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنان ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه به پایان خواهد رسید و پس از آن هیچ یک از نامزدها و هواداران آنان مجاز به فعالیت تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی نمی‌باشند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان درباره سلامت انتخابات اظهار کرد: شورای نگهبان با بهره‌گیری از هزاران نفر از اعضای مردمی شبکه نظارت در سراسر کشور به وظیفه قانونی و شرعی خود در صیانت از آراء مردم عمل خواهد کرد.

وی افزود: در استان گلستان ۶ هزار نفر از عوامل نظارتی در شعب اخذ رأی حضور داشته و بر تمامی مراحل انتخابات از جمله شمارش دقیق آراء و تایید نهایی انتخابات نظارت خواهند داشت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان، آراء مردم را امانت الهی دانسته و تاکید کرد: از منظر شورای نگهبان آراء یکایک مردم با هر نگاه و سلیقه، امانت الهی است که همه مسئولین وظیفه دارند که از آن حراست نمایند.

بهمنی‌نژاد افزود: پیروزی یا شکست انتخاباتی یک فرد یا جناح سیاسی در انتخابات، هیچ منفعت یا ضرری را متوجه شورای نگهبان نخواهد کرد. آنچه برای هیأت‌های نظارت از اهمیّت بالایی برخوردار است امانتداری از آراء مردم و تضمین سلامت انتخابات است.

وی در پایان با اشاره به حضور همه اقوام، مذاهب و گرایش‌های سیاسی در انتخابات پیش رو عنوان کرد: حضور همه اقوام و گرایش‌های سیاسی در انتخابات و رقابت ۴۵ نفر از نامزدها برای هرکرسی انتخابات در استان گلستان، در کنار ابتکار رسانه‌ای صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها از کانال‌های تلویزیونی، شرایط را برای انتخاباتی پُر شور و رقابتی فراهم کرده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.