1401-06-23 08:22
372
0
81527
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

باید نسبت به معرفی الگوهای مناسب دقت‌نظر شود 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در واکنش به تحریف روز گرگان و انتساب آن به روز 20 شهریور گفت: باید نسبت به معرفی الگوهای مناسب دقت نظر بیشتری شود.

محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در واکنش به تحریف روز گرگان و انتساب آن به روز 20 شهریور گفت: باید نسبت به معرفی الگوهای مناسب دقت نظر بیشتری شود چراکه الگوی مناسب و هدفمند مسیر انسان‌سازی و تعالی را هموار می‌کند بهتر است در این زمینه هوشمندانه رفتار شود.

وی با بیان اینکه 5 آذر روز گرگان است نه 20 شهریور ابراز کرد: مردم گرگان همواره نشان دادند نسبت به ارزش‌های دینی، اسلامی و ملی پایبندی لازم را دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: استقبال از همین موکب‌های جاماندگان اربعین گویای این است که مردم از همه سلایق و قشرهای مختلف پای کار ارزش‌ها هستند نمونه های دیگر آن را در تشییع پیکر شهید سلیمانی، تشییع پیکر شهدای مدافع حرم دیدیم.

رعیت ادامه داد: لازم است همراه با مردم در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی حرکت کنیم و این هوشمندی را به خرج دهیم که در این راه از الگو و شیوه‌های مناسب بهره بگیریم.

وی گفت: ممکن است یک نفر منتخب مردم باشد اما مسیر عامه مردم را نرود که نمونه آن را در منتخبین روسای جمهور ادوار گذشته دیدیم که مردم آنها را پس زدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: هوشمندی منتخب مردم در این است که انطباق با ارزش های اسلامی را مورد توجه قرار دهد و این خواسته ما به ویژه از کسانی است که پایگاهی دارند، مقبولیتی دارند و محل مراجعه مردم هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.