1401-01-26 08:37
822
0
79557
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه رسمی؛

تغییر ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار در گلستان/ تغییرات مدیران در ۸ شهرستان نهایی شد

با برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه در ۸ شهرستان ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار تغییر کردند.

به گزارش گلستان ما، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ماراتن انتصابات در فرمانداری ها و بخشداری های استان‌گلستان کم کم به خط پایان نزدیک شده و تکلیف معاونین فرمانداران و بخشداران مشخص می شود.

از این رو طی احکامی جداگانه معاونین فرماندار و بخشداران 8 شهرستان استان از سوی استاندار گلستان انتخاب و در جلسه ای ویدئو کنفرانسی توسط معاون سیاسی و امنیتی وی معارفه شدند.

آیین تکریم و معارفه معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان های علی آبادکتول، گمیشان، بندرگز، مراوه_تپه، کلاله، مینودشت، کردکوی و گالیکش به صورت مجزا ، با حضور مدیران و مسئولان شهرستانها برگزار شد.

انتصابات صورت گرفته در شهرستان های استان بدین شرح است:

در علی آبادکتول؛ منصور خسروی قومنجان به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، احمد شکی به عنوان بخشدار مرکزی و حمیدرضا دیلم به عنوان بخشدار کمالان معرفی شدند.

در شهرستان گمیشان؛ مهدی شیروانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و محمدرضا تفرشی به عنوان بخشدار مرکزی منصوب و معارفه شدند. 

در شهرستان بندرگز ؛ مجتبی لشگربلوکی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، رقیه داده دشتی به عنوان بخشدار مرکزی و رمضانعلی صمدی به عنوان بخشدار نوکنده مشغول به خدمت شدند.  

در شهرستان مراوه تپه؛ اراز اوزین دوجی به عنوان بخشدار مرکزی و یاشار سیوکی به عنوان بخشدار گلیداغ معرفی و کار خود را آغاز کردند.

در شهرستان کلاله؛ محمد ثابتی راد به عنوان بخشدار مرکزی و احمد آرمیده به عنوان بخشدار پیشکمر و در شهرستان مینودشت علیرضا مصطفی لو به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، محمدرضا قره جانلو به عنوان معاون برنامه ریز امور عمرانی  فرماندار و نهایتا جعفر مصطفی لو به عنوان بخشدار مرکزی معرفی شدند.

در شهرستان کردکوی؛ علی شعبانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و صمد شریفی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی منصوب و معارفه شده و محمد کیا به عنوان بخشدار مرکزی جدید انتخاب شد. 

در شهرستان گالیکش نیز مصطفی فرامرزی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و رضا خسروی به عنوان بخشدار مرکزی و مهدی جعفریان به عنوان بخشدار اوه انتخاب شدند. 

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.