1401-08-05 14:51
450
0
82012
یادداشت/ اسماعیل تیموری

خودخواهی منفعت‌طلبان باعث شعله‌ور شدن آتش فتنه شد

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان گفت: متاسفانه برخی منفعت طلبان و خائنین به ملت و میهن اسلامی با دنبال نمودن منافع شخصی خود در دام و فریب این دسیسه ها گرفتار شدند.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل تیموری در یادداشتی نوشت: متاسفانه بازهم شاهد حرمت شکنی به حریم دین توسط کفار با هتک حرمت به حرم نورانی احمد بن موسی الکاظم علیه السلام و به شهادت رساندن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان بودیم. اینگونه حرمت شکنی ها و توهین به جایگاه حریم ائمه اطهار نشان از دشمنی و هدفگذاری دشمنان نسبت به دین مبین اسلام و وحدت امت اسلامی دارد و مطرح نمودن مسایل دیگر بهانه ای بیش نیست و قطعا ملت شریف ایران می دانند و اینگونه حرکات را محکوم خواهند نمود.

همگان می دانیم که پشت اینگونه حرکات و حرمت شکنی ها دستان دولتمردان پلید آمریکا و مزدوران رژیم صهیونستی بوده و هست و متاسفانه برخی منفعت طلبان و خائنین به ملت و میهن اسلامی با دنبال نمودن منافع شخصی خود در دام و فریب این دسیسه ها گرفتار شدند.

لذا ضمن تسلیت با ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) ،مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم داغدیده ایران اسلامی و خانواده عزیز و معزز شهدا حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) این حرکت مذبوهانه را محکوم نموده و از مردم فهیم کشور پهناور ایران اسلامی و همه عزیزان و مسلمانان جهان خواستاریم هوشیارانه در برابر این دسیسه های و دشمنی ها برخورد نموده و دشمنان قسم خورده دین را بخوبی تشخیص داده و بشناسند.

از اغتشاشگران و فریب خوردگان حوادث اخیر نیز عاجزانه تقاضا داریم که با بصیرت بیشتر به دامن دین و ملت شریف برگردند.
بدون شک دین اسلام ، ملت شریف ایران و حکومت اسلامی مستحکم تر از گذشته به مسیر تعالی خود ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.