1402-02-05 08:37
1033
0
84646
فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد:

دستگیری سارقان وینچستر به‌دست در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: پلیس در یک عملیات با شلیک گلوله سه سارق مسلح را زمین‌گیر کرد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ انتظامی محمود علیفر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گزارش و شکایات مردمی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه در ایام مبارک رمضان در گنبدکاووس پلیس با تشکیل چندین تیم از کارآگاهان زبده آگاهی و عوامل مجرب انتظامی، موفق شد یک باند سارقان مسلح را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: اعضای این باند که به دلیل انجام دو سرقت مسلحانه موتورسیکلت تحت تعقیب انتظامی شهرستان گالیکش قرار داشتند، شبانه با ورود به شهر گنبدکاووس اقدام به ارعاب و تهدید شهروندان با سلاح گرم و سرقت موتورسیکلت، موبایل و غیره کردند.

وی افزود: در شب جاری عوامل انتظامی با گسترش اشراف اطلاعاتی، محل تردد سارقان را در کمربندی جنوبی شهر شناسایی و پس از آن وارد عمل شدند اما سارقان که به سلاح وینچستر مسلح بودند به محض مشاهده ماموران بدون توجه به فرمان‌ ایست پلیس، به سمت آن‌ها تیراندازی و وسیله نقلیه سازمانی ماموران را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

این مقام مسئول ابراز داشت: : ماموران ضمن بکارگیری قانون بکارگیری سلاح به سمت آن‌ها تیراندازی و هر سه نفر آن‌ها را نیز زمینگیر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این حادثه یک قبضه سلاح وینچستر که سارقان به‌وسیله آن به سمت پلیس حمله کرده بودند به همراه چندین فشنگ کشف شد و سه سارق مسلح نیز به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.