1400-07-25 15:08
425
0
76583
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

ماموریت سنگینی در گام دوم انقلاب اسلامی برعهده بسیج است/ جبهه مقاومت با اقتدار مسیر خود را طی می کند

ملک شاهکوهی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت سنگینی برعهده بسیج است و باید برای اعتلای انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در همایش فرمانده ها پایگاه های بسیج استان گلستان با حضور سردارغلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: برنامه های متنوعی در سطح استان گلستان در سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گلستان را شاهد بودیم و با حضور سردار سلیمانی 30 خانه محروم در گلستان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: فرماندهان بسیجی و پیشکسوت های مقدس دوران دفاع مقدس را درک کردند و تمام رزمندگان ما از معراج شهدای گرگان که امروز در جوار حسینیه ثارالله عاشقان به جبهه های جهاد اعزام شدند.

ملک شاهکوهی به آمادگی بسیجیان برای اجرای ماموریت های مختلف در بسیج استان گلستان اشاره کرد و افزود: امروز بسیجیان ما اگر جلوتر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نباشند عقب تر نیز نیستند.

وی افزود: در سال های گذشته برای اعزام مدافعان حرم شاهد استقبال جوانانی بودیم که دوران دفاع مقدس و انقلاب را درک نکرده بودند و این مهم نشان می دهد که اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان انقلاب تزریق شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در بحث گروه های جهادی و گردان های امنیتی و پایگاه مقاومت انسجامی را شاهد هستیم که در اقشار مختلف وحدت رویه به وجود آورده است.

ملک شاهکوهی بابیان اینکه بسیج متولد شده مسجد است و اگر بسیجیان را از مساجد جدا کنیم سیلی خواهیم خورد و در سراسر استان شاهد همکاری و هماهنگی بین هیئت امنای مساجد با بسیجیان هستیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت سنگینی داریم و باید برای اعتلای انقلاب تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: در طول چهل و دو سال از عمر انقلاب شاهد آن بودیم که با وجود لشکرکشی و ناتوی فرهنگی و تحریم اقتصادی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.