1401-01-21 17:16
410
0
79487
رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان مطرح کرد؛

محبوبیت روزافزون روحانیت اصیل و جهادگر بین مردم/ وحدت بین شیعه و سنی بیش‌ از گذشته تثبیت شد

رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با اشاره به شهادت مظلومانه دو روحانی جهادگر و مردمی در حرم رضوی گفت: دشمن سعی دارد نشان دهد که بین مردم و روحانیت فاصله افتاده است درحالیکه محبوبیت روحانیت اصیل و جهادگر بین مردم روزافزون است.

حجت الاسلام سیدمحسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص شهادت دو روحانی جهادی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اتفاقی که در حرم امام رضا علیه السلام توسط یک تکفیری صورت گرفت و دو روحانی جهادگر به شهادت رسیدند از سوی آحاد مردم اعم از شیعه و سنی محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام هیچگاه از کار نمی نشینند، افزود: دشمنان به خیال خام خودشان می‌خواستند با یک حرکت و با یک تیر چند هدف را بزنند، هم اختلاف شیعه و سنی را تشدید کنند و هم اینکه وانمود کنند مردم نسبت ‌به روحانیت بدبین هستند و اهداف دیگری را نیز پیگیری کنند اما یقیناً خون مظلوم کار خودش را انجام را می‌کند برخلاف آنچه که دشمنان به دنبالش هستند اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: با روشنگری‌هایی که اتفاق می‌افتد روز به ‌روز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم حقانیتش روشن‌تر می‌شود، روحانیت اصیل، خدوم و جهادگر محبوب‌تر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه وحدت بین شیعه و سنی بیش‌از گذشته تثبیت خواهد شد، گفت: ما دیدیم که مردم افغان و اهل سنت ایران همگی این حرکت وقیحانه دشمن را محکوم کردند و این طبعا برخلاف آن‌چیزی است که دشمن به‌دنبال آن است.

وی بصیرت را شاه کلید عبور از فتنه ها خواند و گفت: تلاش دشمن در برنامه ریزی هایی که علیه انقلاب اسلامی انجام داده بی نتیجه مانده است، و در منجلاب خود در حال غرق شدن است، پیروزی جبهه حق حتمی و این وعده الهی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.