1401-11-22 16:14
910
0
83543
نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا:

پای کار انقلاب اسلامی ماندن رمز سعادت دنیا و آخرت است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گفت: اگر سعادت دنیا و آخرت و کمال حقیقی می‌خواهید در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و عبادی با حضور فعال همراه با بصیرت و آینده‌نگری پای کار انقلاب اسلامی باشید.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی امروز در جمع مردم ولایتمدار شهرستان گنبد کاووس در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در تمام عرصه‌های انقلاب باید به چهار اصل اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی افزود: اولین رکن انقلاب شکوهمند اسلامی مکتب انسان‌ساز اسلام، قرآن کریم و پیاده شدن مبانی اسلامی است که در جامعه بوجود آورد در حالی که حکومت ایران قبل انقلاب به جایی پیش میرفت که از مبانی بالای اسلام فاصله بسیاری گرفته شده بود. لذا امام امت هشدار دادند و در مقابل طاغوت زمان و استکبار جهانی قد علم کرد و امت اسلامی را به سوی اسلام ناب محمدی دعوت کرد.

ایمانی بیان کرد: مردم ایران اسلامی از تمام اقشار موجود در آن به امام لبیک گفتند و طاغوت را از ایران بیرون راندند. وقتی این اتفاق افتاد دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی هجمه و توطئه‌هایشان را یکی پس از دیگری علیه اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی گفت: فضای مجازی برای ذهن پاک جوانان عزیز ما شبهاتی وارد کردند و عده‌ای از عزیزان ما را فریب دادند و به کف خیابان کشاندند، اما اعتقادات مذهبی و بصیرت و هوشیاری  امت اسلامی ما این توطئه را هم خنثی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گفت: عفو گسترده رهبری برای عزیزانمان که فریب دشمنان اسلام را خورده بودند سبب آزادی آنان شد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف مقدس امامین حکیم انقلاب ما پیاده شدن موازین و معیار های قرآن کریم است که باید در جامعه  اجرایی شود، اما رکن دوم در انقلاب اسلامی ایران مردم بودند. انقلاب‌های متعددی در جوامع شرق و غرب عالم اتفاق افتاد که آنها نتوانستند حدود یک دهه پایداری خود را اثبات کنند و از مسیر اصلی انقلابشان خارج شدند.

ایمانی گفت: اما انقلاب اسلامی ما بخاطر داشتن یک هدف مقدس و حضور فعال تمامی اقشار مردم در تمام صحنه‌ها ۴۴ سالگی خود را جشن گرفته است.
به گفته وی؛ درخت شکوهمند، با نشاط، با امید انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است روز به روز در حال پیشرفت در ابعاد مختلف است.

ایمانی با اشاره به نقش امت اسلامی تاکید کرد: حضور بهنگام امت اسلامی با ندای بزرگان نظام و انقلاب بویژه مقام معظم رهبری از دلایل پایداری جمهوری اسلامی بوده است که ان شالله این قطار انقلاب اسلامی به مقصد نهایی در رسیدن به حکومت جهانی آن وعده الهی صاحب اختیارمان در برافراشتن پیام لا اله الا اله و محمدرسول الله در جهان خواهد بود.

وی توضیح داد: به شما خواهران و برادران توصیه دارم اگر سعادت دنیا و آخرت و کمال حقیقی را خواستار هستید در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و عبادی با حضور فعال همراه با بصیرت و آینده‌نگری پای کار انقلاب اسلامی باشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان افزود: رمز سوم پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ما وحدت بوده است، این حفظ وحدت در زمینه‌های شیعه و سنی، روحانیت و دانشگاه، بزرگان دینی و نظام با توده ملت در صفوف بهم فشرده مستحکم بوده است.

ایمانی بیان کرد: شیعه و سنی وحدت دین و ارزش‌های الهی، سیاسی و اجتماعی را سالهاست که فی مابین خود حفظ کرده و روند تکاملی خود را طی می‌کنند.

وی با بیان ولایت به عنوان چهارمین رکن پایداری نظام شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ما رهبری امام را نداشتیم هرگز ممکن نبود در مقابل طاغوت تحولی ایجاد شود .

ایمانی گفت: امام راحل به عنوان یک عالم فرهیخته بین همه صفوف و اقشار وحدتی ایجاد کرد که مردم با دیدن اخلاص او در تمام صحنه ها از او حمایت کردند، وصیت مهم امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد .

وی تاکید کرد: امروز باید پشت رهبر حکیمی بود که در میان روسا و رهبران جهان نمونه است و آنان را واداشته که در برابر حکمت و تدبیر و تدین ایشان سر تعظیم فرود بیاورند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.