1402-08-09 17:19
1211
0
87235
عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان:

۱۳ آبان ماهیت ضد استکباری دارد

عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان گفت: ۱۳ آبان ماهیت ضد استکباری دارد.

به گزارش گلستان ما؛ مصیب عباسی در میزگرد ۱۳ آبان با محوریت نظم نوین جهانی با نسل آرمانی گفت: ۱۳ آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی است و وقتی دانشگاه به جریان انقلاب اسلامی پیوست لرزه به رژیم پهلوی افتاد.

 

عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان ادامه داد: آن چیزی که در تسخیر لانه جاسوسی شکل گرفته عقبه آن در در سال ۱۳۴۳ است، کسانی که سفارت آمریکا را تسخیر کردند راویان اول هستند.

 

عباسی ابراز داشت: دانشجویان از تاثیرگذارترین دانشگاه‌های ایران در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند و افراد تاثیرگذاری در انقلاب اسلامی بودند و حتی مسئولیت مهمی از وزیر تا رئیس جمهور داشتند.

 

وی افزود: دانشجویان مرکز جاسوسی که قصد سرنگونی انقلاب را داشتند تسخیر کردند، دولت موقت آقای بازرگان با مشاور امنیتی کاخ سفیر در آن زمان دیدار داشت و دانشجویان درک کردند این مسیر انقلاب نیست.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: نشان دادن ماهیت ضد استکباری یکی دیگر از موضوعات ۱۳ آبان است بیش از ۷۰ نفر در بیش از ۴۰۰ روز در اختیار دانشجویان انقلابی بود و روحیه انقلابی را نشان دادند.

 

عباسی ابراز داشت: مسیر پایداری انقلاب اسلامی را دانشجویان باید ببیند و ۱۳ آبان این پیام را دارد اگر می‌خواهید استوار باقی بمانیم باید پیوند بین دانشجو و ولایت فقیه برقرار شود، استواری امروز نتیجه عملکرد دیروز است و باید از آن درس بگیریم.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.