1401-08-19 18:01
623
0
82233

اینبار در شورای برنامه ریزی؛ انتقاد دوباره استاندار گلستان از غیب مدیران/ مسیر سرمایه گذاری با صدور مجوزهای بی نام تسهیل شد

استاندار گلستان از عدم حضور برخی مدیران و تاخیر آنها در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان گلایه کرد.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه عصر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: شورای برنامه ریزی مهمترین رکن دستگاه های اجرایی است و حضور مدیران در این دستگاه ضروری است‌.

استاندار گلستان ضمن انتقاد به عدم حضور مدیران در جلسه ادامه داد: حضور نماینده مدیر در شورای برنامه ریزی مفهومی ندارد و ما در صورت عدم حضور مدیر غیبت اعلام می کنیم مگر در شرایط خاص.

زنگانه به تاخیر در برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی انتقاد کرد و گفت: شورای برنامه ریزی باید الگویی برگزاری جلسات باشد و نباید مدیری با تاخیر در این جلسه حضور پیدا کند.

وی متذکر شد: استانداری داشتیم که اگر کسی حتی پنج دقیقه هم با تاخیر در جلسه حضور پیدا می کرد وی را به جلسه راه نمی داد و این را در شان مدیران استان نمی بینم و لذا باید به موقع سر جلسه حضور داشته باشند‌.

استاندار گلستان بابیان اینکه شورای برنامه ریزی باید نمادی از حضور به موقع و جدی دستگاه های اجرایی باشد، تاکید کرد: دستگاهی که بی نظم در جلسه حضور پیدا می کنند انتظار حمایت از مجوعه استانداری نداشته باشد و عذری در این خصوص پذیرفته شده نیست.

زنگانه به مصوبات جلسه اشاره گرد و گفت: ۳۷ دستگاهی که ارزیابی عملکرد برنامه ششم را ارسال نکردند و آیا این دستگاهی نمی‌خواهد بداند که در یک دوره پنج ساله چه عملکردی داشتند.

وی ابراز داشت: چرا در بخش برنامه و ارزیابی لرزه بر دستان مدیران ارشد می‌افتد و این در حالی است که بخش عمده‌ای از فعالیت های مدیر یعنی ۵۰ تا ۸۰ درصد آن باید صرف برنامه ریزی و راهبری سازمانش شود.

این مقام مسئول به شناسایی املاک و اسناد دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید مشخص شود که کدام دستگاهی املاک خود را ثبت نکرده است و باید این مسئله رسیدگی شود‌.

استاند ار گلستان خاطرنشان کرد: 26 عنوان مجوز بی‌نام در استان صادر شده است و باید در این حوزه تسهیلگری شود، استان برای جذب سرمایه گذاری جدید با چالش رو به رو است و هر اقدامی انجام می دهیم با کمبودهایی رو به رو هستیم‌

زنگانه در خصوص ماده ۳۴ و پروژه های فناورانه استان تاکید کرد:  باید نظارت بر عملکردها در حوزه اعتبارات دانش بنیان انجام شود در این بخش ۸۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی بابیان اینکه احداث هر گونه فضای اداری در شهرهای زیر ۷۰ هزار نفر براساس مصوبه هئیت وزیرات ممنوع است، متذکر شد: در شهرهایی مثل گمیشان، مراوه تپه و بندرگز و غیره که زیر ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد باید از فضاهای موجود استفاده شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.