1403-03-10 11:10
373
0
90202
مدیرکل غله گلستان خبر داد:

افزایش ۷۹ درصدی خرید تضمینی گندم گلستان

مدیرکل غله گلستان گفت: تا به امروز ۱۵۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستانی خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

روح‌الله مهری در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: تا به امروز ۱۵۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستانی خریداری شده است.
مدیرکل غله گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ مرکز خرید تضمینی در سطح استان گلستان راه‌اندازی شده که نسبت به خرید تضمینی گندم اقدام می‌کنند.
مهری بیان کرد: در روز گذشته به منظور رفاه حال کشاورزان و رانندگان نسبت به بازدید میدانی از مراکز خرید به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اقدام شد و روند خرید گندم از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی افزود: تلاش ما این است که دغدغه کشاورزان برای تحویل گندم را کاهش دهیم و در این راستا در تلاش هستیم که مرکز خرید آرد ستایش در کردکوی را بازگشایی کنیم و این مسئله به کاهش صف‌های خرید در بندرترکمن منجر می‌شود.
مدیرکل غله گلستان یادآور شد: همچنین این بازدیدهای میدانی تداوم دارد و امروز از کارخانه آرد کوشا در بندرترکمن بازدید خواهیم داشت تا بتوانیم شرایط برای خرید گندم در این مرکز را ارزیابی کنیم.
مهری افزود: صف خرید گندم نسبت به روزهای نخست کاهش یافته و در تلاش هستیم که بتوانیم از دسترنج کشاورزان به بهترین شکل صیانت کنیم.
وی افزود: برخی مراکز ما در مناطق کوهستانی واقع شده که هنوز گندم آن منطقه به فصل برداشت نرسیده است و رفته رفته این مراکز نیز بازگشایی خواهد شد.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.