1400-01-09 08:05
642
0
73881
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

بالغ بر 15 میلیارد تومان برای ساخت و نوسازی «خواجه نفس» هزینه شد

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان برای آن صرف شده است. برای ساخت و نوسازی منازل روستایی خواجه نفس صرف شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرماندار گمیشان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امروز از طرح هادی روستای های غرب گلستان بازدید کردند.

در این بازدید طرح هادی روستای قرنجیک گوگجلی با اعتبار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان شامل اجرای ۱۸۵۰ متر طول کانیو، اجرای ۱۶۳۰۰ متر مربع آسفالت و ۱۵۰۰ متر طول جابجایی شبکه برق  به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیادمسکن استان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: در راستای آبادانی و رفع محرومیتهای روستاهای استان با اجرای طرح هادی، بنیاد مسکن استان در روستای  هزار و۴۳۰ خانواری خواجه نفس ۳۳۰ متر طول لوله گذاری، هزار  ۱۰۰ متر کانال،  هزار و ۴۰۰متر طول کانیو، اجرای ۳هزار و۲۰۰ متر مربع پیاده رو سازی، ۲هزار متر طول جابجایی شبکه برق و ۶هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان اجرا کرده است.

 حسینی افزود: ۸۵۰ میلیون تومان دیگر برای تکمیل طرح هادی روستای بزرگ خواجه نفس تخصیص داده شده است تا اهالی این روستا از این خدمت نظام و بنیاد برخوردار شوند.

وی با اشاره به استقبال خوب اهالی روستا از طرح های مسکن بنیاد مسکن گفت؛ ۵۱۲ واحد مسکونی با استفاده از اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، ۱۹ واحد از اعتبارات مسکن محرومین و ۱۱۴ واحد از اعتبارات حوادثی برخوردار شده اند که در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان برای آن صرف شده است.

همچنین در آستانه سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  حسینی از اختصاص ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل طرح هادی این روستا خبر داد.

وی  گفت: اجرای ۲هزار متر کانیو، ۴هزار و۲۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت و ۹هزار متر مربع زیرسازی با اعتبار ۷۱۰ میلیون تومان از اقدامات بنیاد مسکن استان در این روستا است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.