1399-08-17 12:01
546
0
71444
سجادی خبر داد :

برگزاری اولین جلسه هماهنگی خرید تضمینی سال ۱۴۰۰

اولین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال ۱۴۰۰ براساس دستورالعمل های ابلاغی در سالن جلسات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با حضور روئسای واحدهای ستادی و شهرستانی برگزار گردید .

به گزارش گلستان ما، سیدخالق سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: راهکارها و پیشنهادات فنی برای هر چه بهتر انجام شدن مراحل خرید گندم سال آینده که در دستور کار قرار گرفته بود را برای اعضا تشریح کرد .

وی افزود: اولین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات ابلاغی به منظور ایجاد آمادگی کامل و برطرف ساختن موانع احتمالی برگزار شد ، که پس از رایزنی و تبادل نظر حاضرین ، تصمیماتی به منظور تکریم کشاورزان و تسهیل عملیات مربوطه اتخاذ گردید .

در ادامه افشار معاون محترم بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت : به منظور اجرای به هنگام برنامه های حمل برون استانی گندم از مبادی استان نظارت و پیگیری مجدانه صورت گرفته و خواستار پیگیری در خصوص تامین به هنگام عوامل خرید از جمله عامل ذیحساب و عامل تشخیص مستقر در مراکز ، بازدید فنی و بازرگانی از مراکز خرید تضمینی جهت سال آینده ،درج آگهی در روزنامه های رسمی در راستای فراخوان انتخاب مراکز خرید شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان در پایان خاطر نشان کرد: استان گلستان از استان‌های پیشرو در امر تولید و خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا است و رتبه برتر خرید این محصولات را در کشور به خود اختصاص می دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.