1400-12-03 12:49
735
1
78782
عضو هئیت‌ رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه:

بهبود روابط با همسایگان نگاه امامین انقلاب است/ اثرات مثبت ارتباط با همسایگان در کشور

نوروزی گفت: برنامه رئیسی ارتقاء روابط با همسایگان بوده که این نگاه بسیار ارزشمند است و رئیس قوه مجریه به دنبال فضایی آرام برای کشور با اثرات مثبت در فضای دیپلماسی است.

رحمت نوروزی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما به سفر رئیس جمهور به کشور قطر و دستاوردهای این سفر اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با صلابت و اقتدار انقلابی به نگاه امامین انقلاب اسلامی جامعه عمل پوشانده و به دنبال توسعه و بهبود روابط بین المللی به ویژه با کشورهای هماسیه است.

عضو هئیت‌ رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: نگاه رئیسی ارتقاء روابط با هماسیگان است و این نگاه بسیار ارزشمند است و رئیس قوه مجریه به دنبال فضایی آرام برای کشور با اثرات مثبت در فضای دیپلماسی است.

نوروزی بیان کرد: در هفته های گذشته نیز نشستی با وزیر امور خارجه داشتیم و نگاه نوید بخشی از سوی وزارت خارجه منعکس شده است و در مجلس نیز در کنار دولت هستیم و مصوبه ای را نمایندگان به امضاء رساندند که از انرژی صلح آمیز هسنه ای با توجه به تاکیدات اسلام و قرآن در راستای پیشرفت های علمی به ویژه در حوزه پزشکی و فناوری های نوین حمایت کنیم.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال بمب اتمی نیست و از طریق نمایندگان بیانیه ای داشتیم که به این مهم تاکید شده و درخواست داشتیم که در چارچوب قوانین به مسئله مذاکرات پرداخته شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بودجه زیر سهم درآمد استان از مالیات افزایش یافته است و این در حالی است که استان گلستان دارای صنعت خرد و کوچک است و باید شرایط را برای ایجاد صنایع مادر فراهم کنیم و این مسئله را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

نورزی بیان کرد: باید بتوانیم بودجه قابل قبولی با توجه به تحریم های ظالمانه در نظر گرفته شود و امیدواریم اقداماتی که انجام می شود اثر بخش باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.