1401-06-10 11:40
334
0
81445
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان:

بهره‌مندی ۱۸۰ هزار گلستانی از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران/ افزایش ۱۰۰ درصدی منابع بانکی

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان گفت: 180 هزار نفر به صورت فعال در گلستان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند هستند.

به گزارش گلستان ما؛ سید مصطفی صالحی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه گلستان ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران خود را خادم مردم می‌دانند و در مسیر گره گشایی مردم اقدام می‌کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان ادامه داد: تعصب خاصی کارکنان این بانک بر رسالت‌های اجتماعی دارند و برای عرضه خدمات مطلوب به مشتریان اهتمام دارد و هیچگاه این بانک از مسئولیت اجتماعی فاصله نگرفته و برای رفع نیازهای مردم قدم‌های بزرگی برداشته است.

صالحی به طرح‌های دردست اجرا اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌هایی مانند حمایت از خانواده نیازمند زندانیان، خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، طرح حمایت از زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار، حمایت از کالای ایرانی و کسب و کارهای خودجوش و پرداخت شهریه دانشجویان، پوشش و حمایت از هزینه بیمه تاکسی‌، اتوبوس عمومی و غیره، تامین نقدینگی برای شهرداری ها را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طرح همیاران مهر، کمک به شرکت های دانش بنیان، انعقاد تفاهم همکاری با بنیاد مسکن، کمک به بخش اشتغال و سلامت جامعه از دیگر اقدامات ما با شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان به ارائه خدمات غیرحضوری مثل همراه بانک و اینترنت بانک اشاره کرد و گفت: در سال جدید در سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشخوان مجازی راه اندازی شده و کلیه خدمات به شکل مطلوب ارائه می‌شود.

صالحی تاکید کرد: خدمات متنوعی در پیشخوان مجازی ارائه می‌شود که به خدمات حساب بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت معدل حساب و تسهیلات بانکی و غیره می‌توان اشاره کرد.

وی به مهمترین اقدامات در طول هشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: افزایش سقف تسهیلات از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و افزایش تعداد تسهیلات پرداختی بدون ضامن که شامل ۴۰ درصد تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران می شود از مهمترین اقدامات در طول هشت ماه گذشته بود.

این مقام مسئول بابیان اینکه در استان گلستان یک شبکه مجازی داریم، افزود: تلاش ما بر این است که بانک قرض الحسنه مهر ایران جزو ۶ بانک برتر کشور باشد و سامانه فرابانک و حذف کارمزد از چهار به صفر درصد از دیگر خدمات ما به شمار می‌رود.

صالحی یادآور شد: ۱۷ شعبه و یک باجه در گلستان داریم و در یک ساله گذشته سه شعبه مینودشت، فاضل آباد و میدان مازندران گرگان را افتتاح کردیم.

وی افزود: ۱۸۰ هزار نفر به صورت فعال در گلستان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند هستند و در طول یک ساله گذشته منابع گلستان از ۱۰ هزار میلیارد به ۲۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است و در این مدت ۱۰۰ درصد رشد منابع داشتیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: تسهیلات ما از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته  به ۱۳ هزار و ۸۰۰  میلیارد ریال در استان رسیده است.

صالحی گفت: تلاش ما این است پرداخت تسهیل ما به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برسد و برای اینکه مردم بتوانند از خدمات ما بهره‌مند شوند با دستگاه‌های مختلف انعقاد تفاهم همکاری داشتیم.

وی افزود:  در طول سال گذشته ۳۸ هزار و ۵۷۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال پرداخت شد و علاوه بر این در بخش خدمات بیمه و تحت پوشش قرار دادن پوشش بیش از ۴۰ فقره به میزان یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال پرداختی نیز از جمله اقدامات ما بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در سال گذشته برای خرید کالای ایرانی چهار هزار و ۷۸۶ فقره تسهیلات پرداخت کردیم و در کنار آن، تسهیلات ازدواج به میزان یک هزار و ۷۹۷ فقره بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.