1403-06-01 10:18
148
0
91138
با نشان‌دار شدن مالیات صورت گرفت؛

تأمین اعتبار کامل ۱۸ طرح نیمه‌تمام گلستان

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: با اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۸ طرح نیمه‌تمام در استان به طور کامل تأمین شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای گلستان؛ قربان حاجیمشهدی با بیان اینکه طرح نشان‌دار کردن مالیات طرح نوپایی است که امکان مشارکت ۷۳ هزار و ۵۴۴ مودی گلستانی در آن فراهم شده افزود: تا کنون ۷ هزار و ۹۰۲ مودی در این طرح مشارکت کردند که ده درصد مشمولان را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: مالیات‌های نشان‌دار وصولی، ۲۵ درصد از کل اعتبارات موردنیاز برای طرح‌های چهل و پنج‌گانه موردنظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را تأمین کرده است.

حاجی‌مشهدی گفت: بالاترین میزان استقبال مودیان برای تأمین اعتبارات موردنیاز پروژه‌های نیمه‌تمام در این استان در حوزه تولید و توسعه شهرک‌های صنعتی گلستان بوده که ۵۳ درصد از اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها تأمین شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگ و هنر و همچنین پروژه‌های گردشگری به ترتیب با تأمین اعتبار ۴۴ و ۴۳ درصدی در رتبه دوم و سوم استقبال مودیان قرار داشتند.
حاجی‌مشهدی گفت: بیشترین استقبال در استان گلستان به مودیان شهرستان گنبدکاووس تعلق دارد که ۱۰۰ درصد منابع مالی موردنیاز پروژه‌های مشمول بهره‌مندی از مالیات‌های نشان‌دار تأمین شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۴۵ پروژه نیمه‌تمام در گلستان در حوزه تولید، فرهنگ و هنر، امنیت عمومی، گردشگری، آموزش عالی و طرح‌های توسعه قضایی برای بهره‌مندی از مالیات‌های نشان‌دار انتخاب شده بودند که اعتبارات موردنیاز برای تکمیل ۱۸ طرح به طور کامل تأمین شده است.

در قالب طرح نشان‌دار کردن مالیات، امسال برای نخستین‌بار پرداخت‌کنندگان مالیات که مشمول تبصره ۱۰۰ هستند، یعنی درآمد سالانه آنها پایین‌تر از ۱۸ میلیارد تومان است می‌توانند تعیین کنند که مالیات آنها کجا و برای اجرای چه طرحی هزینه شود.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.