1401-10-30 07:15
436
0
83041
رئیس پلیس راهور گلستان:

تصادفات هر 3 روز جان یک نفر را در شهرهای گلستان می‌گیرد

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: هر سه روز یک گلستانی براثر تصادفات درون شهری فوت می‌کند.

عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با گلستان ما گفت: در ۹ ماهه سالجاری رشد ۲۳ درصدی تصادفات را در درون شهر‌ها را در استان گلستان شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور گلستان ادامه داد: میزان تصادفات منجر به فوت ۱۴ مورد در ۹ ماه سال‌جاری به ثبت رسیده که ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
بسطامی یادآور شد: در ۹ ماه سال‌جاری ۹۴۲ فقره تصادف منجر به جرح داشتیم که ۳۵ درصد رشد نسبت با مدت مشابه نشان می‌داد.

وی افزود: همچنین در طول ۹ ماه سالجاری تعداد تصادفات خسارتی در شهر‌های گلستان دو هزار ۷۹۰ فقره ثبت شده که ۲۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: میزان فوت براثر تصادفات درون شهری در گلستان در ۹ ماهه سالجاری نسبت به سال گذشته ۱۷نفر بیشتر شده و یک هزار و ۱۲۴ نفر بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته براثر تصادفات رانندگی درون شهری مجروح شدند.

بسطامی تأکید کرد: براساس آمار ثبت شده هر سه روز در استان گلستان یک نفر براثر تصادفات درون شهری فوت می‌کنند و هر روز ۱۵ نفر مجروح می‌شوند و ۶۱ مورد تصادف خسارتی در طول این ۹ ماهه به ثبت رسیده است.

وی گفت: گنبدکاووس، گالیکش و آق قلا سه شهری است که میزان تصادفات منجر به فوت ان نسبت به سایر شهر‌ها افزایش یافته است.

این مقام مسئول تأکید کرد: ۳۷ درصد عدم توجه به جلو، ۲۸ درصد عدم رعایت حق تقدم و ۳۵ درصد سایر علل عامل تصادفات استان گلستان است.

بسطامی تأکید کرد: در ۹ماهه سال‌جاری ۱۶ درصد فوتی‌های تصادفات راننده و سرنشین خودرو، ۳۶ درصد راکب و سرنشین موتورسیکلت و ۴۶ درصد عابرین پیاده و دو درصد نیز دوچرخه سوار بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.