1399-12-24 10:28
630
0
73692
مدیرعامل شرکت گاز گلستان عنوان کرد؛

جذب ۱۷۵۰۰ مشترک گاز در گلستان/درخواست صرفه جویی در مصرف

طالبی از جذب بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ مشترک در ۱۱ ماهه سال جاری در استان خبرداد و گفت: با توجه به کاهش شدید دما از مردم می خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

به گزارش گلستان ما؛ علی طالبی امروز درگفتگو باخبرنگاران اظهار کرد: ازاین تعداد حدود  ۹ هزار و ۲۰۶  مشترک شهری و تعداد  ۸هزار و ۲۹۴   مشترک نیز روستایی بودند که در این سال  به جمع مشترکین گاز اضافه شدند.

وی ادامه داد: در راستای ادامه روند جذب مشترکین گازطبیعی ، برنامه اشتراک پذیری در بخشهای مختلف مصرف  پویا بوده  تا هموطنان فاقد گاز بتوانند از این نعمت الهی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان تصریح کرد: با تلاشهای انجام شده پرسنل گازگلستان درمجموع تاکنون بالغ بر ۶۰۳  هزارو ۸۳۵ مشترک در سطح استان مصرف کنندگان گازطبیعی می باشند که تعداد ۳۶۹ هزار و ۲۶۰  مشترک شهری و ۲۳۴   هزارو ۵۷۵  مشترک نیز روستایی می باشند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان تصریح کرد:در مجموع در این استان  تاکنون شهرستان گرگان  با جذب بیش از ۱۶۲هزار و۷۶۵ مشترک و گنبد با حدود   ۱۰۹هزارمشترک بیشترین حجم مشترکین جذب شده استان  را دارند .

طالبی بیان کرد: تاکنون۴ هزار و ۱۶۷پروژه گازرسانی دربخشهای مختلف شهری،روستایی، صنایع و جایگاه CNG دراستان گلستان گازرسانی شده است.

شاهد افت فشار ناگهانی گاز در استان هستیم

وی در ادامه با توجه به بارش سنگین برف وکولاک شدید در ارتفاعات و مناطق کوهستانی طی دو روز گذشته گفت: شاهد افت فشار ناگهانی گاز در استان هستیم و با کاهش میزان مصرف گاز و دمای آسایش اتاق می توانیم در مصرف کل استان مردم همراهی کنند.

طالبی اذعان کرد:  واحد‌های صنعتی پرمصرف برای پایداری گاز مشترکان خانگی را کاهش دادیم وصنایع همراهی خوبی داشتند و امیدواریم مردم با حفظ دمای 18 تا 20 درجه ای اتاق نسبت به صرفه جویی مصرف گاز اقدام کنند.

وی ابراز کرد:  با توجه به میزان افزایش مصرف گاز اگر در اتاق هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرد وسایل گرمایشی این اتاق ها خاموش شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خاتمه گفت: در تمامی شهرها و سامانه های گازرسانی همکاران ما در حال ارائه خدمات هستند و در تلاش هستیم که بتوانیم پایداری گاز را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.