1402-02-25 09:49
714
0
84969
با تصمیم استاندار گلستان؛

خانه‌های خالی در گلستان به امور مالیاتی معرفی می‌شوند

استاندار گلستان از شناسایی خانه‌های خالی و معرفی آنها به سازمان امور مالیاتی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در هفتمین جلسه شورایعالی مسکن به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای هیئت دولت و مدیران بانک‌های عامل به صورت ویدئو کنفرانس با استان‌ها اظهار کرد: ضروری است ساماندهی صنف مشاورین املاک به صورت ویژه در دستور کار شورای مسکن استان قرار گیرد و با همکاری بین مجموعه‌های ذیربط نسبت به شناسایی بنگاه‌های دارای مجوز و بنگاه های بدون مجوز اقدام شود.

 وی از تشکیل کارگروهی از دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی، نماینده دادستان و دیگر دستگاه‌های متولی برای شناسایی خانه‌های خالی و معرفی آنها به سازمان امور مالیاتی استان خبر داد.

 استاندار گلستان بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان پیش از آسفالت معابر، خدمات زیربنایی را ارائه کرده تا مجدداً اقدامات روبنایی و هزینه‌زا صورت نگیرد.

 زنگانه با اشاره به همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن گفت: خوشبختانه بانک‌های عامل استان همکاری خوبی در ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن در حوزه‌های مختلف داشتند و انتظار می‌رود این همکاری‌ها ادامه یابد.

 به گفته وی؛ شرکت‌های تعاونی فرصت و بستر خوبی برای ساخت مسکن هستند و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین اداره کل صمت استان باید نسبت به بررسی این ظرفیت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.