1400-02-09 08:29
997
0
74373
برخورد قاطع قضایی؛

خط و نشان دادگستری برای مدیران کم کار گلستانی

رئیس کل دادگستری گلستان از برخورد با مدیران کارنکن و سنگ انداز در مسیر تولید خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان در نشست با اعضای خانه احزاب گلستان اظهارکرد: دادگستری با مدیران کارنکن و سنگ انداز در مسیر تولید استان برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان احزاب را زبان گویای جامعه خواند و گفت: احزاب و گروه ها به علت ارتباط با بدنه جامعه می توانند هم خواسته ها و مسائل دستگاه قضایی را به مردم منتقل کنند و هم به عنوان مشاور، مشکلات و نیازهای مردم را به مدیران دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی منتقل کنند.

هاشمیان افزود: وجود احزاب برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم اثرگذار است و  همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین به موضوع برخورد با کارنکن ها هم اشاره کرد و گفت:  یکی از مشکلات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی سنگ اندازی ها در برخی دستگاه است که با تعدادی از این مدیران سنگ انداز در مسیر تولید برخورد کردیم و به تعدادی از مدیران بانک های استان هم که سودهای نامتعارف و برخلاف بخشنامه های بانک مرکزی دریافت می کردند تذکر دادیم.

هاشمیان با بیان این که دستگاه قضایی باید ایستگاه آخر در برخوردها باشد افزود: وظیفه ما نظارت است اما امروز به علت این که برخی مدیران به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی کنند مجبور به متولی گری شده ایم و در همه حوزه ها برای احقاق حق مردم ورود کرده ایم.

رئیس کل دادگستری درباره فضای مجازی هم بیان کرد: فضای مجازی به عنوان فضایی که همه در هر سن و جایگاه و در هر مکانی به آن دسترسی دارند فضا و بستر خوبی برای ارائه اخبار و اطلاعات درست به مردم است و  از استفاده درست از این فضا استقبال می کنیم.

هاشمیان در ادامه این جلسه درباره تلاش ها و اقدامات دادگستری استان در پرونده پتروشیمی،  پرونده سیل گلستان و مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس هم توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.