1403-05-22 15:20
185
0
91029
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان خبر داد:

شناسایی ۴۳ ملک دولتی برای مولدسازی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳ ملک دولتی توسط کارگروه استانی در راستای اجرای طرح مولدسازی و شروع فرایند ارزش‌افزایی در استان شناسایی شد و مورد تصویب قرار گرفت.

روح‌الله صلبی اظهار کرد: تاکنون ۱۶۸ ملک مازاد معرفی شده دستگاه‌های دولتی گلستان به کارگروه استانی معرفی شد که از این تعداد ۹۴ ملک دارای مصوبه مازاد هیئت عالی، ۵۱ ملک تعیین شده در ارزش‌افزایی، ۴۸ ملک دارای گزارش قیمت‌گذاری، ۳۶ ملک دارای قیمت‌گذاری مصوب هیئت و ۱۱ ملک برای فروش عرضه شده است.

به گفته وی سال قبل ۱۲۵ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی گلستان به ارزش ۳۴ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال برای مولدسازی به سازمان خصوصی معرفی شد.

صلبی یادآور شد: استان گلستان از لحاظ میزان همکاری و ارسال دارایی‌ها به هیئت عالی و عملکرد مولدسازی دارایی‌های دولت در سال قبل به ترتیب رتبه‌های چهار و ششم کشور را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: دریافت سند مالکیت برای زمین سه هزارهکتاری مزرعه پرورش میگو به نام دولت، اقدام برای صدور سند تفکیکی مزارع و آغاز فرایند مولدسازی، دریافت سند بیمارستان پنج آذر گرگان، تصویب و واگذاری حق بهره‌برداری ۱۳ سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در مقابل تکمیل این طرح‌ها و تشکیل سه بسته رونق شامل طرح زهکشی زمین‌های استان و تخصیص هفت ملک از املاک جهاد کشاورزی، تکمیل طرح سد نرماب و تخصیص ۲ ملک در استان از محل دارایی شرکت آب منطقه‌ای و تکمیل سالن ورزشی «کنگور» در کلاله و تخصیص یک ملک از جمله مهم‌ترین اقدام‌های این اداره کل است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با بیان این‌که مولدسازی ظرفیت خوبی برای توسعه و سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: مولدسازی به معنی استفاده بهینه از اموال منجمد دولت است که انجام آن در بخش سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی موجب توسعه استان استفاده می‌شود.

استان گلستان واقع در شمال کشور طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۸۶۹ هزارنفری جمعیت بوده که ۴۷ درصد آن روستایی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.