1401-11-23 07:10
978
0
83552
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان :

عملیات اجرایی پتروشیمی قبل از پایان سال آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: امروز خرسند هستیم که توانستیم گره پتروشیمی و منطقه آزاد را باز کنیم و در کمتر از یک ماه آینده عملیات اجرایی این دوپروژه بزرگ آغاز خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، سید محمد دهنوی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حجم حضور مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سنوات گذشته بی‌سابقه بود و باید به مردم بصیر ایران دستمریزاد بگوییم که اینگونه توطئه های دشمن را نقش برآب کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان  ادامه داد: ۴۴ سال است که مردم پای کار انقلاب اسلامی هستند و در برابر توطئه های غرب ایستادند، ما شاهد آن بودیم که هر جایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشکل مواجه شده مردم با حضور خود در صحنه آن مسئله را حل کردند.

دهنوی تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد مردم  ما انقلاب اسلامی هستند و این حضور کار مسئولان را سخت‌تر می‌کند و باید تلاش کنیم شرمنده این مردم نشویم.

وی به تلاش مسئولان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است که وعده ای که به مردم در سال قبل دادیم را محقق کنیم و امروز خرسند هستیم که توانستیم گره پتروشیمی و منطقه آزاد را باز کنیم و در کمتر از یک ماه آینده عملیات اجرایی این دوپروژه بزرگ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.