1400-09-05 16:17
639
0
77264
دبیرمجمع نمایندگان گلستان:

موسسه اعتباری کاسپین بانک قرض الحسنه تبدیل شود

منتظری گفت: در استان گلستان شاهد یک تلاش ارزشمندی در قالب موسسه اعتباری کاسپین داشتیم و خدمات خوبی داشت که در مقیاس ملی جای خود را پیدا کرد و در گذشته با رئیس بانک مرکزی صحبت کردیم که این موسسه به بانک قرض الحسنه تبدیل شود.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری عصر امروز در شورای اداری استان گلستان که با حضور سید احسان خاندوزی؛ وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که باید جهادی عمل کند و امروز مردم گلایه هایی دارند و باید با تمام ظرفیت به کار مبادرت کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: گرچه مشکلات فراوانی مردم دارند ولی از تکریم و محبت مردم را نباید بی نسیب قرار دهیم و این وظیفه هما ما است.

منتظری گفت: در استان گلستان شاهد یک تلاش ارزشمندی در قالب موسسه اعتباری کاسپین داشتیم و خدمات خوبی داشت که در مقیاس ملی جای خود را پیدا کرد و در گذشته با رئیس بانک مرکزی صحبت کردیم که این موسسه به بانک قرض الحسنه تبدیل شود.ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای افزایش فرصت شغلی قرار دادیم و این در حالی است که تعداد زیادی از افراد که شغل داشتند بیکار شدند و خانواده های آنها ناراضی هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با ویژگی های بسیج مسیر را ادامه دهیم و یکی از ویژگی های گام دوم انقلاب اسلامی روحیه بسیجی است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.