1403-05-16 13:28
221
0
90959
مدیرعامل شرکت برق گلستان:

مصرف برق در گلستان به مرز هشدار رسید

مدیرعامل شرکت برق گلستان با اشاره به افزایش چند برابری شبکه توزیع برق گفت: مصرف برق از ۴۰۰ مگاوات در زمستان اکنون به یک‌هزار و ۶۰۰ مگاوات رسیده و طبیعی است که این افزایش مصرف به شبکه برق‌رسانی آسیب می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سید احمد موسوی ظهر امروز با حضور در تحریریه این پایگاه خبری با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار مدیرعامل شرکت برق گلستان ضمن گرامیداشت روز ۱۷ مرداد گفت: از مشترکان خانگی تقدیر و تشکر می‌کنیم که تا این لحظه و در ایام پیک مصرف برق همکاری لازم را داشتند، سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان پاداش به مشترکان را داشتیم.

مدیرعامل شرکت برق گلستان ادامه داد: حدود ۶ میلیارد تومان پاداش انجام شده است و در هفته‌های آینده نیز قرعه‌کشی «با انرژی» را برگزار خواهیم کرد و ۳۰۰ دستگاه کوئیک بین مشترکان خوش مصرف قرعه‌کشی می‌شود.

موسوی بیان کرد: تا این لحظه تاکنون بحث برنامه‌ریزی برای خاموشی مشترکان را نداشتیم؛ ولی حوادثی که باعث بروز قطعی برق شود اتفاق افتاد و همکاران ما تلاش کردند در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: میزان مصرف برق در استان به مرز هشدار رسیده است و شبکه برقی که در زمستان ۴۰۰ مگاوات برق توزیع می‌کرد امروز به یک‌هزار و ۶۰۰ مگاوات می‌رسد و طبیعی است که میزان مصرف برق از این میزان بیشتر شود شبکه برق‌رسانی آسیب می‌بیند.

مدیرعامل شرکت برق گلستان خاطرنشان کرد: همکاران ما شبانه‌روزی در دمای ۴۵ درجه در ۱۹ متر ارتفاع برای پایداری برق تلاش می‌کنند و تلاش ما این است که هم استانی‌های ما در رفاه باشند و به‌ پاس این تلاش‌ها درخواست ما این است که مشترکان از برق به‌ درستی استفاده کنند و مصرف بهینه برق از مصادیق است که در آموزه‌های دینی با عنوان صرفه‌جویی به آن اشاره شده است.

موسوی یادآور شد: درخواست ما این است که حتی با خاموش‌ کردن یک برق اضافه هم استانی‌ها نسبت به رعایت الگوی مصرف برق اهتمام داشته باشند.

 انتهای خبر/
 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.