1401-11-09 00:54
438
0
83242
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خبر داد

واردات دام زنده از مرز اینچه برون به گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: : موضوع واردات دام زنده از مرز اینچه برون را پیگیری می کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد دهنوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امضاء تفاهمنامه اجرای پتروشیمی گام بلند دولت سیزدهم و دستگاه قضایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مطالبه چند ساله مردم بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان  به ورود ۲ سرمایه‌گذار به پروژه راه‌آهن اینچه‌برون، شاهرود، طبس اشاره کرد و گفت:صدور مجوز شیرین‌سازی ۳۶ میلیون مترمکعب آب دریای خزر انجام شده و  پیگیر مجوز ۷۲ میلیون متر مکعبی شرین سازی آب دریای خزر هستیم.

دهنوی افزایش کشت قراردادی محصولات کشاورزی از ۷ هزار هکتار در دولت قبل به ۷۰ هزار هکتار در دولت سیزدهم را یکی از دستاوردهای یکساله گذشته در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: خرید قیمت محصولات کشاورزی نیز در طی این یک سال عادلانه تر شده و افزایش یافته است.

وی بابیان اینکه هیچ چالشی در واردات نهاده‌های دامی از اینجه‌برون نداریم، متدکر شد: موضوع واردات دام زنده از مرز اینچه برون را پیگیری می کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: تامین میوه شب عید از تولیدات داخل استان یکی از خواسته های باغداران استان بود که امسال به آن عمل شد.

دهنوی تاکید کرد: با رایزنی های دولت سیزدهم شاهد افزایش چشمگیر مراودات تجاری با ترکمنستان هستیم و تردد از صفر به ۱۰۵ کامیون در روز رسیده است.

وی بابیان اینکه هیچ مشکلی در توسعه تله کابین علی‌آبادکتول وجود ندارد، متذکر شد: موضوع تله کابین گرگان نیز در دستور کار است و در تلاشیم ملاحظات زیست محیطی این پروژه اجرایی شود.

این مقام مسئول ابراز داشت:  مطالعات زیست محیطی تله کابین گرگان تمام شده و راه برگشتی در این پروژه وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.