1402-05-22 15:14
747
0
86062
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان:

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی گنبدکاووس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان واگذاری ۶۵ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی گنبدکاووس انجام می‌شود.

رضا شهمرادی با حضور تحریریه گلستان به سؤالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان در این دیدار گفت: برای جذب سرمایه‌گذار باید زمینه جذب سرمایه‌گذاری را فراهم سازیم و وظیفه‌مندی‌ها در این زمینه مشخص است و با همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان باید زمینه تأمین آب، برق و گاز واحد‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی آماده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان ادامه داد: در طی دو سال اخیر اینگونه عمل کردیم و در اکثر شهرک‌های صنعتی زمین‌های واگذاری در حال تمام شدن است و در چند سال آینده زمین برای واگذاری نخواهیم داشت و در این راستان ۶۵ هکتار به شهرک صنعتی گنبدکاووس اضافه شده و آماده واگذاری است.

شهمرادی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور‌امیدواریم به صورت رسمی بتوانیم اراضی را به سرمایه‌گذاران متقاضی واگذار کنیم، در شهرک صنعتی عطاآباد ۱۵ هکتار زمین در نظر داریم و در بندرترکمن نیز در تلاش هستیم شهرک صنعتی را توسعه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق نیفتد در دو سال آینده به سرمایه گذار‌ها پاسخی نخواهیم داشت، در حال حاضر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۸۵۰ واحد صنعتی داریم که ۶۵۰ مورد آن فعال است و تعدادی نیز واحد راکد را داریم و تلاش ما این است این واحد راکد به چرخ تولید برگردد که در این دو سال ۵۶ واحد راکد به چرخه تولید برگشتند و توانستیم ۴۵۰ نفر اشتغال را احیاء کنیم.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.