1401-03-04 22:05
376
0
80180
معاون بسیج امور استانهای سازمان پدافند غیر عامل کشور:

کرونا را تمام شده ندانید/ شورای پدافندغیرعامل از شورای تامین مهمتر است

سردار رحیمی گفت: کرونا را نباید تمام شده بدانیم، کارگروه زیستی باید ماهانه تشکیل شود و نباید اجازه دهیم اتفاقی بیفتد بعد به سراغ حل مشکلات آن برویم.

به گزارش گلستان ما؛ سرداررسول رحیمی در شورای پدافند غیرعامل استان گلستان اظهار کرد: یازده کارگروه که وظیفه رصد در بخش های زیستی، کشاورزی، صنعت و انرژی و غیره را برعهده دارند باید تشکیل و هر دو ماه یکبار باید با حضور استاندار شورای پدافند غیرعامل استان برگزار شود.

معاون بسیج امور استانهای سازمان پدافند غیر عامل کشور  ادامه داد: از شورای تامین شورای پدافند غیرعامل مهمتر است و باید در شورای پدافند غیرعامل پیشگیری کنیم و اگر خوب برنامه ها را عملیاتی کنیم اتفاقاتی در استان رخ نمی دهد که بخواهیم شورای تامین را تشکیل دهند.

رحیمی گفت: کرونا را نباید تمام شده بدانیم، کارگروه زیستی باید ماهانه تشکیل شود و نباید اجازه دهیم اتفاقی بیفتد بعد به سراغ حل مشکلات آن برویم.

وی افزود: می توانستیم بسیاری از مشکلات را در بحث اقدامات دولت در حوزه اقتصادی پیشگیری کنیم و می توانستیم در شورای زیستی به این مسائل بپردازیم.

این مقام مسئول بیان کرد: استان گلستان در طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشتاز است و باید برش های این طرح در بین دستگاه های اجرایی انجام شود و نظام عملیات زیستی در کلیه استان ها ابلاغ کردیم و کارگروه زیستی باید جلسه برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.