1401-11-13 18:46
363
0
83341
مدیرکل اقتصاد و دارایی گلستان عنوان کرد:

۴ سرمایه‌گذاری خارجی در گلستان به میزان یک سال مصارف استان/ پاداش میلیونی برای سوت‌زنی و معرفی اموال پنهان دستگاه‌های دولتی

مدیرکل اقتصاد و دارایی گلستان گفت: تاکنون هشت پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در استان در دست اقدام است که چهار مورد از این پروژه‌ها منتج به سرمایه‌گذاری ۷. ۵ میلیون دلاری شده است.

به گزارش گلستان ما؛ روح الله صلبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از موضوعاتی است که در استان پیگیری کردیم و تاکنون هشت پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در استان در دست اقدام است که چهار مورد از این پروژه‌ها منتج به سرمایه‌گذاری ۷. ۵ میلیون دلاری شده است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی گلستان ادامه داد: منابع درآمدی استان گلستان دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و مصارف گلستان سه هزار میلیارد تومان است و با جذب چهار سرمایه‌گذار توانستیم به میزان مصارف یک سال استان گلستان اعتبار جذب کنیم.
صلبی تأکید کرد: این سرمایه‌گذاری خاریج در حوزه صنایع پلیمری، آبزی و پروری و ماهیان، ساخت پروفیل و لامپ‌های آل.‌ای. ‌دی است.
وی گفت: چهار سرمایه‌گذاری خارجی دیگر بنا است در استان صورت بگیرد که تنها یک فقره آن ۱۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری را در پی خواهد داشت.
این مقام مسئول تأکید کرد: یکی از عمده وظایف اداره کل امور اقتصاد و داریی در حوزه مولد‌سازی و فروش اموال است که در تاریخ ۲۸ دی ماه سال جاری صادر شده اقدام شده است و به دنبال این هستیم که اموالی که منجمد هستند را مولدسازی کنیم و این مولدسازی صرفاً فروش نیست.
صلبی ابراز داشت: سامانه صوت‌زنی وزارت اقتصاد ایجاد کردیم و مردم می‌توانند این اموال را معرفی کنند و چنانچه اموال شناسایی شود که دستگاه‌های اجرایی در سامانه «سادا» ثبت نشده باشد وزارت اقتصاد از یک تا ۵۰ میلیون تومان پاداش به این افراد می‌دهد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.