1395-03-17 05:27
2417
2
33124
بر اثر تصادف رخ داد؛

مرگ تلخ تازه‌داماد گرگانی در پارک ملی گلستان

شب گذشته براثر تصادف مرگ تلخ تازه‌داماد در پارک ملی گلستان رغم خورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ساعت 21:13 شب گذشته یک دستگاه خودرو پژو پارس که راننده آن از اهالی گرگان بوده، در مسیر بازگشت از مشهد به سمت گرگان، در محدوده «تنگه گل» پارک ملی گلستان به دلیل تخلفات رانندگی توسط پلیس‌راه متوقف می‌شود.

راننده پژو پارس که 29 سال سن داشته و دو ماه قبل ازدواج کرده بود، برای پاسخگویی به مأمورین پلیس‌راه که هم مسیر وی بوده‌اند از خودروی خود پیاده و به سمت مأمورین درحرکت بوده که با یک دستگاه کامیون تصادف می‌کند.

خودروی پرایدی که از گالیکش به سمت استان خراسان درحرکت بوده در این محور اقدام به سبقت غیرمجاز می‌کند و کامیونی که از مشهد مقدس به سمت گالیکش درحرکت بوده نیز برای برخورد نکردن با پراید ابتدا با خودروی پلیس برخورد می‌کند و پس‌ازآن راننده خودروی پژو که در حین حرکت به سمت ماشین پلیس بوده را زیر می‌گیرد.

علی‌رغم تلاش نیروهای اورژانس 115 «تنگراه» با اقدامات احیای پیشرفته و شوک در محل حادثه اما متأسفانه تازه‌داماد گرگانی این حادثه که به همراه همسر خود در سفر بوده به دلیل تروماهای (جراحت) متعدد جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کند.

در این حادثه به‌جز تازه‌داماد خوشبختانه کس دیگری مصدوم نشده است.

شنیده‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد فرد فوت‌شده از اقوام دکتر ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سحر سادات ضیائی

سلاممن همسر مرحومم همسر من قصد سبقت از خودروی جلویی را داشت ولی قبل ازانجام سبقت منصرف شد و به جای اولیه بازگشت و مرتکب خطا نشد.ثانیا متاسفم واسه عرف مملکت که بر خلاف تمامی کشورها راننده باید سمت (پ) راهی شودآن هم در آن جاده ی تنگ و خطرناک.امیدوارم شخص (پ) هم به سزای اعمال خود برسد.

0
0
پاسخ
1395-03-21 21:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.