1395-03-26 12:06
1042
0
33622
واکنش فعال دانشجویی گلستان به برگزاری جشنی در دانشگاه:

آقای استاندار؛ برخود لازم دیدیم که تحقیر شویم و حقارت بکشیم/ دانشگاه را وارد بازی های سیاسی نکنید

دانشجوی فعال گلستانی در واکنش به برگزاری جشنی در واحد گرگان گفت: وقتی استاندار ؛ که نماینده رسمی دولت در استان است ،هرگونه انتقاد از این دولت را خود تحقیری می داند و معتقد است منتقدان دولت خود را تحقیر می کنند.برخود لازم دیدیم که تحقیر شویم و حقارت بکشیم.

به گزارش گلستان ما، مجید نادم، دانشجوی فعال فرهنگی اجتماعی گلستان در یادداشت خود در واکنش به برگزاری جشن پیروزی حامیان دولت در شامگاه دوشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان نوشت: اینان اگر پایه ریزان حماسه هایی نظیر 9 دی بودند چه می کردند؟!

متن یادداشت به شرح ذیل می باشد:

در حالی که هنوز بیش از یک سال به انتخابات مانده به نظر می رسد ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در گلستان فعالیت ویژه ای دارد...

ای کاش اینگونه هزینه های غیر ضروری را صرف وقف ده ها خانواده بی بضاعت می کردید

درشرایطی که بسیاری از مردم نیازمند، در ایام ماه مبارک رمضان چشم امید به رحمت واسعه الهی دوخته اند ،برخی از آقایان اقدام به برپایی جشنی میکنند که سراسر هزینه غیرضروری بود در حالی که هزینه آن میتوانست وقف ده ها خانوار بی بضاعت و صدها فرد کم بضاعت در این ایام مبارک گردد.

جشنی که فعال اقتصادی استان خود اذعان کرد که نمی شود رَه صدساله را یک شبه پیمود در حالی که شخص رییس جمهور با وعده 100روزه حل مشکلات کشور به میدان آمد.

جشنی که سراسرتخریب دولت قبل بود، اینگونه می خواستید اسلام با چهره رحمانیش حماسه بیافریند؟!!

جشنی که سراسر از سخنرانی هایی فرمایشی علیه دولت قبل و به نفع دولت کنونی تشکیل شده بود،  به طوری که بارها و به وضوح شاهد تخریب دولت قبل بودیم.

اینگونه می خواستید سینه ها از کینه ها پاک شود؟! اینگونه می خواستید آشتی به جای قهر و دوستی به جای دشمنی بنشیند؟!

اینگونه می خواستید اسلام با چهره رحمانیش حماسه بیافریند؟! که اگر جشن دیروزتان نمادی از اسلام رحمانی بود، بیش از پیش در لیبرال بودن چنین اسلامی مطمئن شدیم.

برخود لازم دیدیم که تحقیر شویم و حقارت بکشیم

وقتی استاندار ؛ که نماینده رسمی دولت در استان است ،هرگونه انتقاد از این دولت را خود تحقیری می داند و معتقد است منتقدان دولت خود را تحقیر می کنند.برخود لازم دیدیم که تحقیر شویم و حقارت بکشیم.

چرا که ما به جای اسلامی رحمانی در انتظار حقیقتی مهدوی هستیم،ما حماسه سازان عاشورا خواهیم بود،چرا که به فرموده ولی امر مسلمین جهان

اگر عرصه را ما تنگ آوردند عاشورا را تکرار خواهیم کرد. شاید برگزاری چنین جشن هایی گشایش های ایرانِ پسابرجام است.

دانشگاه را وارد بازی های سیاسی نکنید؟!!

از همه ی اینها بگذریم...

چرا دانشگاه را وارد بازی های سیاسی خود میکنید؟!!دانشگاه جای گروه ها و احزاب سیاسی خاصی نیست.دانشگاه محیط علم و دانش است.

ان شاءالله دیگر شاهد چنین مراسماتی در دانشگاه نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.