1394-10-30 14:55
1281
0
26350
نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر:

آمریکا با تحریمات جدید می خواهد خود را اثبات کند/ باید آمادگی پاتک را در مقابل دبه های آمریکا داشت

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در خصوص تحریمات جدید آمریکا در اولین روز از اجرایی شدن برجام گفت: با تحریمات جدید می خواهند خود را در آمریکایی بودن اثبات کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از  گل رامیان، «رضا صابری» نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگاران گفت: باید به دستگاه دیپلماسی و دولت برای مقاومتش و کوتاه نیامدن از قصور تبریک گفت ولی جایی برای تشکر از آمریکا نداریم چون آنها هر زمان که این خیانت چندصدساله را اعتراف و جبران کردند آنوقت نکته دیالوگ با آنها وجود دارد.

وی اظهار کرد: برجام چیزی جز دفاع از حق ما نیست اما در گرفتن این حق، مجبور به عقب نشینی در گرفتن خیلی از حقوق خود شدیم و نام آن را محدودیت گذاشتیم.

نکاتی در برجام وجود دارد که نباید از آن سواستفاده شود

صابری خاطرنشان کرد: برجام، اثباتی از یک مقاومت و پایداری ملت و دیپلماتیک است و نکاتی در برجام وجود دارد که نباید از آن سواستفاده شود و باید مراقبت کنیم .

وی در خصوص تحریمات جدید آمریکا در اولین روز از اجرایی شدن برجام افزود: در درون آمریکا به دلیل انتخابات، نزاع سیاسی جدی وجود دارد لذا به دنبال این هستند که طرفدارانی فراهم کنند و با تحریمات جدید می خواهند خود را در آمریکایی بودن اثبات کنند.

عضو کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس ادامه داد: حزب جمهوری خواه آمریکا دنبال این است که دموکرات ها را به موضع هایی یبندازد که رای درست کنند و دولت آمریکا باید امتحانی پس بدهد تا هیچ کدام از آنها را اجازه ندهد.

وی عنوان کرد: اگر مجلس و دولت آمریکا یکسان شوند و در شیوه اجرای برجام دبه دربیاورند باید آمادگی پاتک را در مقابل دبه های آنان داشته باشیم.

چرا در نظام، مسئولان کاری نمی کنند که از رهبری باید هزینه شود

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر با اشاره به اینکه با طرح برجام مخالف ولی با طرح ارائه شده آن موافق بودم، تصریح کرد: چون برجام نمی توانست خواسته ها را برآورده کند و چرا در نظام، مسئولان کاری نمی کنند که از رهبری باید هزینه شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.