1401-10-26 23:15
355
0
82966

آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان آق قلا

با حضور سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی یادمان شهدای گمنام شهرستان آق قلا افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان آق قلا این یادمان با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه و سرداربه ملک، فرمانده سپاه نینوا و نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد.

این پروژه به همت قرارگاه مرکزی جهادی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان و مشارکت مردم با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در آیین افتتاح این مراسم گفت: به ازای هر 297 نفر از برادران اهل سنت و یک هزار و 340 نفر از برادران اهل تشیع در کشور یک مسجد وجود دارد که این آمار نشان از کمبود مصلی و مساجد در مناطق محروم جامعه است.

سردار سید ضیا الدین حزنی در ادامه افزود: هدف از اجرای این پروژه‌ها کمک به رفع محرومیت‌ها، پیوند مردم با نظام، ایجاد بارقه امید در دل مردم، ایجاد امنیت پایدار و ترویج اسلام ناب محمدی است.

این مقام مسئول طرح ‌های محرومیت زدایی را هدیه مقام معظم رهبری به مردم دانست و افزود: مساجد و مصلی‌های موجود در این منطقه از لحاظ عمرانی دارای وضعیت مطلوبی نیست که با فراهم‌سازی زمینه‌های موجود و با هدف پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور ، در آینده‌ای نزدیک این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.