1399-08-27 13:14
466
0
71620
وزیر اسبق ورزش و جوانان؛

ارتقای درک سیاسی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ضروری ترین هدف شورای راهبردی کانون ورزشکاران است

عباسی ارتقای درک و شعور سیاسی جامعه برای تعیین سرنوشت و نقش تاثیر پذیر نیروهای مرجع چون قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و جامعه هنری برای حضور بموقع در صحنه ها و آگاهی بخشی و روشنگری را ضروری ترین راهبرد شورای راهبردی کانون ورزشکاران دانست.

به گزارش گلستان ما، محمد عباسی در نشست اعضای شورای راهبردی کانون ورزشکاران کشور با تاکید بر ضرورت ایجاد انسجام و راهبری اجتماعی به قابلیت های زندگی اجتماعی در جهان اشاره کرد و شریف ترین و متعالی ترین وجه اجتماعی بودن را در موضوع " عدالت اجتماعی " که مبنای اجتماعی دانست.

وزیر اسبق ورزش و جوانان در موضوع عدالت اجتماعی به عدل محض و منسجم جهان وجود ذی جود مولی متقیان علی علیه السلام و پذیرش جامعه به عدالت محوری پرداخت و خاطرنشان کرد: سیره مولی متقیان علی علیه السلام و بزرگان عالم اجرای عدالت محض را از برجستگی های خاص دانست و گفت " زیبا ترین و عالی ترین عبارت عدل توسط مردم بر پا و اجرا می شود " به نقش موثر مردم و اجتماع در سعادت جامعه است. 

وی با اشاره به تاریخ اسلام به نقش خوارج و ارتباط آن با مذاکره با دشمن و استفاده از جاهلیت جامعه در پذیرش مذاکره با دشمن به ضرورت " روشنگری در جامعه "، افزود: باید دشمنی را از دشمن توقع داشت و مقابل جریان زورمداری و قدرت طلبی در برابر قانون مقاومت کرد.   

عباسی در بخشی از سخنان خود ابراز کرد: ما باید ملت قدرتمند داشته باشیم و مقاومت و قوی شدن در برابر دسیسه های دشمنان در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی از ضروری ترین محورهایی است که باید به آن توجه کرد.  

وزیر اسبق ورزش و جوانان ارتقای درک و شعور سیاسی جامعه برای تعیین سرنوشت و نقش تاثیر پذیر نیروهای مرجع چون قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و جامعه هنری برای حضور بموقع در صحنه ها و آگاهی بخشی و روشنگری را ضروری ترین راهبرد شورای راهبردی کانون ورزشکاران دانست.

آسیب شناسی از شرایط موجود و تبیین راهکارهای برون رفت از مشکلات، مهمترین اهداف راهبردی

رئیس شورای راهبردی کانون ورزشکاران کشور یادآورشد: مهمترین هدف شورا ایجاد انسجام ، استفاده از ظرفیتهای مدیریتی و اندیشه ای نخبگان ورزش کشور است. 

عبدالرضا ساور  بررسی وضعیت فعلی مدیریت ورزش و جوانان کشور ، آسیب شناسی از شرایط موجود و تبیین راهکارهای برون رفت از مشکلات فرا رو و مهمتر از همه استفاده از ظرفیت نخبگان ورزش کشور، انسجام و شناسایی ظرفیتهای مدیریتی و ورزشی را مهمترین اهداف راهبردی شورا دانست.   

ساور در این نشست هدایت فکری و اندیشه ای از ظرفیتهای بالای اجتماعی و فرهنگی جامعه ورزش برای تقویت برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه ورزش کشور را از دیگر برنامه های این شورا دانست.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.