1399-04-31 06:53
890
0
69508
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

ازهشدار مصرف برق در گلستان تا آتش سوزی 3 باب منزل مسکونی در بندرگز

از پیش بینی افزایش ​زیاد دمای هوای گلستان،شناسایی برای 400 واحد راکد تولیدی در گلستان، آتش سوزی سه باب منزل مسکونی تا هشدار مصرف برق در گلستان از جمله اخبار دوشنبه 30تیرماه در استان گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

*** مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گلستان از شناسایی 400 واحد راکد تولیدی در این استان خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این واحدهای تولیدی تصمیم‌گیری شود.

*** ​رحمان نیا کارشناس هواشناسی استان گفت: هوای استان گلستان در فردا سه تا چهار درجه افزایش پیدا می کند و دمای هوای استان جز در مناطق ساحلی به بیش از ۴۲ درجه سلسیوس افزایش می یابد.

*** قائم‌ مقام و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۴۰ نفر از کادر درمان استان در سطوح مختلف خدمتی به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که تعداد بستری بیماران کرونایی در پنج شهرستاناستان رو به افزایش است، گفت: زیرساخت های بیمارستانی گلستان آسیب پذیر است.

*** رئیس جمعیت هلال احمر بندرگز گفت از آتش سوزی سه باب منزل مسکونی در این شهرستان و مصدوم شدن چهار نفر خبرداد.

*** معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف تخلف ۴۲ میلیارد ریالی در یکی بانک‌ دولتی این استان خبر داد و گفت: این تخلف پس از شکایت یک واحد تولیدی و بعد از انجام بررسی‌های مکرر کشف شد.

*** مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان از مطالبات پرستاران گلستانی پرداخت شد.

*** نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: برای برگزاری مراسم محرم امسال باید سعی شود در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایطی که در آن قرار داریم، برنامه ریزی شود.

*** اعزام یک گروه به ارتفاعات "جهان‌نما" برای یافتن اثری از دختر گمشده؛ لیدرهای گروه در مراجع قضائی پاسخگو باشند

با اینکه فرماندار کردکوی پایان مأموریت تیم‌های حاضر را در منطقه جهان‌نما برای یافتن "سها رضانژاد" اعلام کرده اما گفته قرار است از امروز دو تا سه منطقه با حضور یک گروه خبره بازبینی شود.

*** رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در روزهای آینده مرحله دوم کمک‌های بلاعوض به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به کشاورزانی که در سیل پارسال خسارت دیده بودند، پرداخت می‌شود.

*** نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: امروز با توجه به گرمای هوا از پیک مصرف برق در استان گلستان عبور کردیم و میزان مصرف برق به یک هزار و ۲۰۶ مگاوات رسید.

*** رییس قوه قضاییه گفت: رأی اخیر دیوانعالی کشور مبنی بر بازپس گیری منابع طبیعی تصاحب شده در استان گلستان توسط دادگستری در سه دهه قبل، این پیام را دارد که در حفظ حقوق عامه خط قرمز نداریم.

*** ضرب‌الاجل یک‌ماهه فرماندار گرگان برای تعیین تکلیف واحدهای راکد؛ فرماندار گرگان از مسوولان جهاد کشاورزی، بانک‌ها و مالکان واحدهای تولید خواست در بازه زمانی یک ماهه وضعیت واحدهای راکد و تملیکی را تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.