1393-11-27 03:05
2744
2
10558
حاشیه های سومین نشست عارف در دانشگاه گلستان؛

از تعطیلی بعضی کلاس هاي دانشگاه تا جلوگیری از حضور مسئول استاني خبرگزاری SNN در نشست عارف

سومین نشست عارف با دانشگاهیان استان گلستان، ساعاتی پیش به همت انجمن اسلامی دانشگاه گلستان در تالار شهید مطهری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ سومین نشست محمدرضا عارف رئيس بنياد ايرانيان ظهر امروز با دانشگاهيان گلستان و به همت انجمن اسلامی دانشگاه گلستان در تالارشهید مطهری دانشگاه برگزار شد و البته اين مراسم حاشيه هاي جالبي را به همراه داشت كه پرداختن به آن خالي از لطف نيست.

اولين چيزي كه پس از ورود به سالن توجه ها را جلب مي كرد بنر بزرگي بود كه پشت جايگاه نصب شده بود و به جاي اينكه عنوان مراسم در آن نقش بسته باشد عكسي بزرگ از محمد رضا عارف با عنوان معاون اول دولت اصلاحات نقش بسته بود.

تعطیلی بعضی از کلاس های درس دانشگاه را بدلیل سخنرانی عارف را می توان از حاشیه های این نشست خواند که تامل برانگیز می باشد.

گزینشی عمل کردن و واهمه انجمن اسلامی از حضور مسئول استاني خبرگزاری SNN

در این نشست خبرنگاران و عکاسان زیادی حضور داشتند که انجمن اسلامی دانشگاه گلستان از آنان جهت پوشش خبری عارف دعوت بعمل آورده بود و این درحالی است که انجمن اسلامی مانع ورود مسئول خبرگزاری SNN دراستان گلستان به نشست شد و با عنوان اينكه ما با شما مشكل داريم اجازه ورود به مراسم را به ايشان ندادند البته يكي از خبرنگاران ديگر كه در حمايت از ايشان به آن فرد اعتراض نمود نيز اجازه ورود به سالن را نگرفت و با مخالفت رو برو شد كه با الفاظ نامناسبي چون" برويد و با بزرگ تر خود بيائيد" بدرقه شدند.

این نشست در دوبخش، بخش نخست ،سخنرانی عارف درخصوص جنبش های دانشجویی و بخش دیگر پرسش و پاسخ دانشجویان برگزار شد.

در هنگام جلسه پرسش و پاسخ میکروفون عارف چندين با سرخم کرد که باعث شده فردي كه مسئول تنظيم ميكروفن بود  چند با براي درست كردن ميكروفن به بالاي سن رفته و صحبت های عارف را قطع کند.

عارف: من به دانشجویان پرخاشگر علاقه دارم

معاون اول دولت اصلاحات دربخش نخست سخنرانی خود به تحلیل جنبش دانشجویی قبل و بعد انقلاب پرداخت و گفت: من به دانشجویان پرخاشگر علاقه دارم ،اقتضای سن،آرمانخواهی و آرمانگرایی دانشجو ایجاب می کند گاهی دانشجو به ما پرخاش کند.

دوغ شام شب گذشته وارداتی از استان همجوار بود

وی همچنین به کم کاری دانشگاهیان استان دربخش صنایع تبدیلی اشاره کرد و گفت: دوغی که درضیافت شام شب گذشته صرف شد از استان همجوار گلستان ارائه شد در حالی که گلستان باید استانی خودکفا و محصولات خود را به استان های دیگر صادر نماید .

در طی جلسه پرسش و پاسخ دکتر عارف بازیرکی خاصی از پاسخگویی به برخی از سوالات که به مزاجش خوش نمی آمد طفره می رفت و زیرک تر از عارف مجری برنامه بود که سوالات را دسته بندی و آن دسته از سوالات که مدنظر انجمن بود را مطرح می نمود.

وی درپاسخ به سوال دانشجویی مبنی براینکه به چه دلیلی دولت و مجلس باهم یکدل نیستند گفت: همه نهادها باید یک صدا و یکدل باشند باید اختلاف نظرها را بپذیریم ازمجلس انتظار داریم بیشتر از دولت حمایت نماید ،مجلس خوب می داند دولت درچه شرایطی روی کارآمد و چی تحویل گرفت، تذکر،سوال و استیضاح حق ذاتی مجلس است اما سوالات و تذکرات مجلس در این راستانیست.

وی افزود: اواخر عمراین مجلس است و معمولا نمایندگان درآخر عمرمجلس با دولت همسو می شوند مابه دنبال مجلس مقتدر و قوی هستیم که از دولت حمایت و پشتیبانی نماید.

آب در دوغ کردیم

معاون اول رییس جمهور در ادامه مشکل فضای فیزیکی اکثر دانشگاهها را ایجاد دانشگاه های صنعتی دراستان ها در دولت قبل را بدون مطالعه و هدفمند دانست و گفت :عملا با این کار آب در دوغ کرده ایم.

قرائت شعر یکی از دانشجویان با عنوان ماهم مست توایم ای عارف - تو گل آقاو مازیردست توایم عارف نیز از حاشیه های جالب این جلسه بود.

همچنین طفره رفتن عارف درپاسخ به برخی از سوالات از جمله اینکه شما با نطق مطهری درمجلس موافقید یاخیر،اگر ناطق نوری درانتخابات کاندید می شد آیابه نفع ایشان انصراف می دادید و ...خیلی زیرکانه طفره می رفت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر محمد

برخوردشون مناسب نبود...

0
0
پاسخ
1393-11-26 13:45
حسن احمدی

بعضي از اینا ادب شون در همین حده

0
0
پاسخ
1393-11-27 05:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.