1394-06-06 18:16
1322
7
19670
دبیرکل حزب مردم سالاری در گرگان :

اصلاحات متعلق به افراد خاص نیست / ما اصلاحات را در چهارچوب نظام می‎خواهیم / شورای نگهبان فقط آیت‎الله جنتی نیست / باید برای 7 نماینده گلستان برنامه‎ریزی کنیم

کواکبیان گفت: مجلس ما باید متحول شود و یکی از تدابیر اصلاح‎طلبان برنامه‎ریزی برای آینده است.

به گزارش گلستان ما ؛ مصطفی کواکبیان امشب در همایش تدبیر اصلاح‎طلبان که به مناسبت هفته دولت و برگزاری اردوی تابستانی حزب مردم سالاری دینی استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، با طرح این سوال که اصلاح‎طلبان برای برون‎رفت از وضعیت کنونی کشور چه تدبیری دارند، به بیان نکاتی در این خصوص پرداخت.

اگر کمک اصلاح‎طلبان نبود به هیچ عنوان این دولت پیروز نمی شد

وی در ادامه با تاکید بر اینکه معتقدیم دولت یازدهم با کمک اصلاح‎طلبان روی کار آمده است، گفت: اگر کمک اصلاح‎طلبان نبود، به هیچ عنوان این دولت در انتخابات پیروز نمی‎شد.

کواکبیان اضافه کرد: از طرفی دولت هم خود را تمام اصلاح‎طلب نمی‎داند و معتقد است که با اعتدال روی کار آمده است و حتی در بخش‎هایی از بدنه دولت اصولگراها هم حضور دارند.

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی خاطر نشان کرد: من معتقدم برخی از احمدی‎نژادی‎ها هم در این دولت حضور دارند.

کواکبیان متذکر شد: برخی از دوستان معتقد به تغییر تمام فرمانداران هستند اما من معتقدم که تغییری انجام نشده و فقط جابجایی صورت گرفته است، هر چند که این موضوع اشکالی هم ندارد اما که برخی این دولت را به حضور اتوبوسی برخی مسئولان متهم می‎کنند اما به واقع باید بگوییم که اینگونه نبوده است.

وی افزود: کشور باید به سمتی پیش برود که تغییرات در پست‎های سیاسی صورت بگیرد و در پست‎های تخصصی نباید تغییرات به اینگونه انجام شود.

آنجایی که کلیت چهارچوب پوسیده باشد لودر می‎اندازیم

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی تصریح کرد: اصلاح‎طلبان باید جدای از تدبیر دولت، تدبیر ویژه‎ای داشته باشند.

کواکبیان گفت: زمانی که بحث از اصلاحات می‎شود برخی تصور پروژه‎ای بودن این موضوع را دارند اما این یک تصور اشتباه است زیرا اصلاحات یک پروژه نیست بلکه یک پروسه است.

وی تاکید کرد: اصلاحات متعلق به شخص، حزب و یا افراد خاص نیست زیرا یک پروسه است و منحصر به هیچ مرکز خاص نیست.

کواکبیان ادامه داد: من معتقدم که اصلاحات متعلق به مردم است و اصلاحات واقعی نمی‎تواند جدای از مردم باشد و این مردم هستند که باید خط و مشی اصلاحات را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه ما چون نظام را دوست داریم باید آن را اصلاح کنیم و همه مشکلات باید در چهارچوب قانون اساسی رفع شود، گفت: آنجایی که کلیت چهارچوب پوسیده باشد لودر می‎اندازیم اما آنجایی که اساس چهارچوب سالم است آن را قبول داریم و اگر در درون چهارچوب اشکالی ببینیم باید آن را اصلاح کنیم.

دولت کارآمد برخواسته از مجلس کارآمد است

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی تاکید کرد: انقلاب اسلامی چهارچوب محکمی دارد زیرا بر مبنای رای مردم و بر اساس یک انقلاب مردمی شکل گرفته است، اما متاسفانه مشکلاتی در طول سال‎ها پیش آمده که نگران حل آن هستیم.

کواکبیان گفت: ما اصلاحات را در چهارچوب نظام می‎خواهیم اما عده‎ای ناروا تلاش می‎کنند که اصلاح‎طلبان را حذف کنند و من اینجا باید بگویم که قطعا نمی‎توانند.

وی تشکیل یک مجلس کارآمد، انقلابی، متخصص، نوگرا و نواندیش که به فکر مردم باشد را از برنامه‎های مهم اصلاح‎طلبان برای مجلس آینده عنوان و تصریح کرد: اگر امروز مشکلات اقتصادی داریم به خاطر آن است که 12 سال اصولگرایان روی کار بودند و نتوانستند با ریل‎گذاری مناسب این مشکلات را حل کنند.

کواکبیان بیان کرد: دولت کارآمد برخواسته از مجلس کارآمد است و من معتقدم اگر پایه‎های اقتصاد ما لنگ می‎زند به دلیل قصور کاری مجلسی است که 12 سال در کشور نتوانسته ریل‎گذاری مناسب را برای حل مشکلات انجام دهد.

مجلس ما باید متحول شود

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی با انتقاد از طرح موضوع ارائه طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور توسط برخی نمایندگان گفت: آن زمان که معلوم نبود 750 میلیارد دلار طی 8 سال چگونه خرج شد این آقایان سکوت کردند و زمانی که حرف عدم کفایت سیاسی زدیم گفتند خجالت بکشید، این دولت مورد تائید رهبری است.

کواکبیان بیان کرد: حال من باید به آنها بگویم مگر مقام معظم رهبری روزهای گذشته از فعالیت این دولت تعریف نکرد؟، مگر به فعالیت دولت در مذاکرات هسته‎ای احسنت نگفت ؟

وی خاطرنشان کرد: مجلس ما باید متحول شود و یکی از تدبیر اصلاح‎طلبان برنامه‎ریزی برای آینده است.

انصاف در تائید صلاحیت‎ها رعایت شود / شورای نگهبان فقط آیت‎الله جنتی نیست

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی اضافه کرد: اصلاح‎طلبان باید برای مجلس آینده افرادی را بیاورند که متخصص، کارآمد، متعهد و انقلابی باشد و شورای نگهبان اگر می‎خواهد پاسدار حقوق مردم باشد باید حق‎الناس را رعایت کند.

کواکبیان گفت: اگر حق‎الناس به عمد ضایع شود واویلاست و اگر غیرعمد ضایع شود آقایان باید پاسخ دهند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان که فقط آیت‎الله جنتی نیست بلکه 300 هزار نفری هم که پرونده‎ها را بررسی می‎کنند جزء شورای نگهبان هستند.

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی تصریح کرد: من معتقدم دادستانی، ثبت‎احوال، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات همگی باید تحقیقات را با انصاف و به دور از حب و بغض انجام دهند.

کواکبیان تاکید کرد: ضایع کردن حق‎‎‎الناس فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست و حقوق اجتماعی مردم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه به همه توصیه می‎کنم دست از افراط و تفریط بکشند، گفت: اصلاح‎طلبان هم باید به این موضوع توجه داشته باشند و به انسجام توجه بیشتری کنند و باید بدانیم که اگر می‎خواهیم مجلس تغییر کند دست خودمان است.

باید برای 7 نماینده گلستان برنامه‎ریزی کنیم

کواکبیان افزود: اگر استان گلستان برای مجلس نیاز به هفت نماینده دارد باید برای هفت نفر برنامه‎ریزی کنیم و نباید با تعدد کاندیدا برای خودمان مشکل‎ساز شویم.

وی تاکید کرد: حاضریم با نظرسنجی و تست در فضای مجازی ثابت کنیم که اکثریت مردم اصلاح‎طلب هستند اما اینکه چرا در این بین احمدی‎نژاد روی کار می‎آید، دست پخت خود ما اصلاح‎طلبان است.

دبیرکل حزب مردم سالاری دینی بیان کرد: افتخار اصلاح‎طلبان این است که خط امام اصلاح‎طلبی را آغاز کرده و باید ما نیز خط امام را ادامه دهیم.

کواکبیان اظهار کرد: ما باید اعتقاد و انسجام داشته باشیم و انتخابات سال 1392 برای ما یک الگو باشد و ما برای اجرای یک انتخابات پرشور، با حمایت ملت آماده‎ایم.

مراقب نفوذ قدرت‎های جهانی باشیم

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت که روزهای گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشان از این دارد که ایشان مذاکرات هسته‎ای را پایان یافته می‎دانند و برجام هم در مجلس تائید خواهد شد.

کواکبیان در پایان ابراز کرد: قبلا هم گفته بودیم که این برجام تائید می‎شود و ما از این نظر نگرانی نداریم اما همیشه باید مراقب نفوذ قدرت‎های جهانی باشیم و با هوشیاری عمل کنیم. / فارس

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرتضی

باز موسم انتخابات شد و آقایان مدام دم از مردم می زنند آقای محترم کدام ریل گذاری مناسب اقتصادی توسط اصلاح طلبان و دولت محترم تدبیر و امید را می فرمایید که مردم در زندگی واقعی خود آن را احساس نمی کنند، برق را ارزان صادرمی کنیم اما درداخل به مردم گران می فروشیم ، خودرو را ارزان و مفت صادر می کنیم اما درداخل به مردم گران می فروشیم، نان ، گاز، لبنیات،و.... را روزبه روز گران وگرانتر می کنید.بازموسم استفاده ابزاری ارآرا مردم فرارسیده است خدا رحم کند. ما تابع امر ولایت هستیم. مرگ برسه ابلیس «آمریکا،اسراییل و انگلیس»

0
0
پاسخ
1394-06-06 18:42
ساحل

آخه مگه اصلاح طلبان تدبیر هم دارندواقعا که.....

0
0
پاسخ
1394-06-06 18:42
ساحل

آقای کواکبیان فعالان اصلاح طلبان می خواهند برای مردم تعیین تکلیف کنند.این درست نیست که برخی خود را پشت واژه اصلاح پنهان شوند .چرا شما و دوستان تان فکر می کنید می توانید برای مردم تصمیم بگیرید.شما چکاره هستید که بخواهید نمایندگان مورد انتخاب مردم را مرخص کنید و مجلس را زیر سوال می برید

0
0
پاسخ
1394-06-06 18:48
reza1539

مگر تو آقای کواکبیان چکاره هستی که بخوای برای 7 نماینده استان گلستان برنامه ریزی کنی . مردم سمنان تو را قبول ندارند بعد امدی تو استان ما برنامه ریزی کنی .برو داداش تو استان خودت .

0
0
پاسخ
1394-06-06 20:28
ایرانی

آقا رضا چرا ناراحت میشی بزار حرفش را بزنه ولیمردم خوب متوجه هستند و به موقع میدانند چطور اصلاح کنند

0
0
پاسخ
1394-06-07 03:15
سیستانی کتول

معیار تشخیص درست بودن یا نبودن چهار چوب قانون اساسی جزء شورای محترم نگهبان است؟شما براساس چه منطق و جایگاه قانونی ادعای پوسیده بودن چهارچوبها وتخریب آنها بوسیله ی لودر را مینمائید؟آیا این حرف دعوت به شورش ؛ فتنه گری و اردوکشی خیابانی نیست؟آیا فتنه گریهای استکبار جهانی به دست گروهای تکفیری در افغانستان عراق وسوریه....را نمی بینید؟آیا تضعیف امنیت ووحدت ملی تنها کشور مقتدر شیعی جهان که نقطه ی اتکال نیروهای مقاومت منطقه درمقابل استکبار جهانی وگروهای تکفیری است. تراوش یافته عقل سلیم میباشد؟جناب آقای کواکبیان وسایر عزیزان مرکز نشین مردم ولایت مدار استان گلستان بر اساس تدین و شناخت منطقه ای خودشان و طیف بندیهای اجتماعی استان نمایندگان شان را انتخاب میکنند. و توصیه های سیاسی امثال شماها کمترین تاثیر را در انتخاب مردم ندارد.ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست /عرض خود می بری و زحمت ما می داری

0
0
پاسخ
1394-06-07 04:16
اردشیر

آقا مرتضی چند سالته ؟قبل از اظهار نظر یک کمی تاریخ را مطالعه کن ، مواردی را که ذکر کردی مال امسال و پارسال نیست عزیزم !!!

0
0
پاسخ
1394-06-07 04:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.