1393-10-09 17:45
1139
0
8052
حمیدرضا آقاملایی در میزگرد تخصصی بررسی حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸؛

اطاعت از ولی فقیه، پیروی از قانون و حفظ امنیت ملی خط قرمز افراد معتقد به نظام/ مردم هر زمان احساس کنند نظام در خطر است به میدان می آیند

دکترای علوم اجتماعی از لزوم پایبند بودن هر فرد ایرانی معتقد به نظام به سه خط قرمز سخن گفت و افزود: اطاعت محض از ولی فقیه، پیروی از قانون اساسی، توجه به حفظ امنیت ملی باید به عنوان سه اصل و خط قرمز همه افراد معتقد به نظام باشد.

به گزارش گلستان ما، حمید رضا آقا ملایی دکترای علوم اجتماعی و یکی از فعال اجتماعی در میزگرد تخصصی بررسی حماسه مردمی ۹ دی سال ۱۳۸۸ گفت: من معتقدم که هر ایرانی عاشق نظام باید سه موضوع را به عنوان خط قرمز خود در نظر داشته باشد.

آقاملایی افزود: اطاعت محض از ولی فقیه، پیروی از قانون اساسی، توجه به حفظ امنیت ملی باید به عنوان سه اصل و خط قرمز همه افراد معتقد به نظام باشد.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهارکرد: این انقلاب توسط مردم آگاه و متول شده صورت گرفت و جوان های زیادی در راه حفظ آن جان خود را از دست داده اند.

وی درباره جنبش مردمی روز نهم دی ماه ۸۸ گفت: بااینکه زمان زیادی به روز جشن ملی کشور یعنی ۲۲ بهمن باقی نمانده بود، اما ملت همیشه در صحنه ایران توهین به نظام و مقدسات را تحمل نکردند و در روز۹ دی به خیابان ها آمدند.

این فعال اجتماعی افزود: این موضوع نشان می دهد که مردم کشورمان هرزمان احساس کنند خطری نظام را تهدید می کند برای حفظ منافع ملی کشور وارد عرصه می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.