1394-10-15 17:03
1368
0
25605
فرماندار سابق شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن:

اعدام «شیخ نمر» نشانه درماندگی و ترس رژیم آل سعود است

فرماندار سابق شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن گفت : من این عمل ددمنشانه حکومت آل سعود را به‌شدت محکوم می‌نمایم چرا که اعدام شیخ نمر نشانه درماندگی و ترس رژیم آل سعود و استکبار جهانی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، در حدود بیش از یک سال قبل، حاجی گلدی کر فرماندار سابق شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن در یادداشتی با عنوان دلیل عربستان از صدور حکم اعدام برای شیخ نمر چیست؟ به بررسی این ماجرا پرداخت.

حال آل سعود دست به این جنایت زده و شیخ نمر را به شهادت رسانده است. در این میان واکنش‌های بسیار زیاد به این اتفاق تلخ داده شده و همچنان نیز ادامه دارد. امروز شاهد هستیم تا مردم مسلمان خشمگین در کشورهای اسلامی خشم و انزجار خود را نسبت به آل سعود نشان داده‌اند.

حاجی گلدی کر فرماندار سابق شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن در گفتگو با اسپی دژ ، ضمن محکومیت شدید این جنایت گفت : همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشان خود به‌صراحت اعلام نموده است که " بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت" ، من نیز به این اتفاق یقین داشته و به‌طور حتم زمینه‌های سقوط آل سعود رقم خواهد خورد.

وی افزود : جهان اسلام و مسلمانان باید آگاه و با بصیرت بوده و در برابر شهادت شیخ نمر ساکت نشنینند. جرم این عالم مظلوم تنها، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکر دینی و مذهبی بود.

کر در ادامه به تشکیل گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و افزود : آل سعود با تقویت و حمایت داعش قصد ایجاد تفرقه بین مسلملنان را دارد.آنها سعی کرده تا افکار جهانی را به سمت این گروهک تروریستی سوق دهد تا اعمال جنایتکارانه خود را انجام دهند. آمریکا، انگلیس و …. به عنوان مدعیان حقوق بشر، نه تنها به‌صورت یک تماشاچی نگاه می‌کنند، بلکه تمام مقدمات را برای بدنام کردن مسلمانان و خشن نشان دادن چهره ناب اسلام از طریق رسانه و… فراهم ساخته است و عملاً به داعش کمک می‌کند تا هرچه می‌تواند به این آتش هیزم بریزد و شعله‌های آن را سوزان تر نماید.

فرماندار سابق شهرستان آق‌قلا ادامه داد : مهره‌های منطقه‌ای آمریکا و انگلیس نیز بااینکه نام مسلمان و عنوان سران کشورهای اسلامی را یدک می‌کشند، با آمریکا برای دامن زدن به این آتش همکاری می‌کنند و در قالب دروغ بزرگی به نام ائتلاف ضد تروریسم و ضد داعش شریک شده‌اند، ائتلافی که در عمل نشان داده هدفی غیر از ماندگار کردن بلای خانمان سوز تروریسم و ناامنی در منطقه خاورمیانه ندارد.

وی در پایان نیز ضمن انتقاد شدید از سکوت حقوق بشر از جنایات رژیم سعودی گفت : این اولین باری نیست که مجامع بین المللی و در رأس آن استکبار در برابر چنین اقداماتی سکوت می‌کنند. امروز شاهد کشته شدن مسلمانان بی‌گناه هستیم اما مجامع بین‌المللی تنها در برابر این جنایات سکوت اختیار می‌کنند. من بار دیگر به این عمل ددمنشانه حکومت آل سعود را به‌شدت محکوم می‌نمایم چرا که اعدام شیخ نمر اوج درماندگی و ترس رژیم آل سعود و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.