1402-03-13 09:58
313
0
85181
فرمانده سپاه کلاله:

اعزام نسل آینده‌ساز به مراسم گرامیداشت امام راحل(ره) جهاد تببین است

فرمانده سپاه کلاله گفت: اعزام نسل جوان و آینده ساز جامعه به مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب و آشنایی با اندیشه و مکتب فکری حضرت امام خمینی (ره) عملیات بزرگ جهاد تبیین است.

به گزارش گلستان ما؛ احمد کوهستانی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: امروز، ١٣ خرداد ماه، همزمان با فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله)، بیش از ۱۷۰ نفر از مردم شهرستان کلاله، با ۴ دستگاه اتوبوس، جهت شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه  اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این مرحله از اعزام سعی شده تا زائران جوان بار اولی اعزام شوند؛ چرا که اعزام  نسل جوان و آینده‌ساز جامعه به مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب و آشنایی با اندیشه و مکتب  فکری حضرت امام خمینی (ره) عملیات بزرگ جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه کلاله ادامه داد:: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) وظیفه پشتیبانی و نیروی مقاومت بسیج نیز وظیفه اعزام زائران به این سفر را بر عهده دارند.

وی افزود: در طول مسیر سفر هم برنامه‌های مختلف فرهنگی تدارک دیده‌ شده از جمله زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، تا زائرین بیشترین بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.

کوهستانی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این برنامه شنبه ۱۳ خرداد با حضور مسئولان و مردم شهرستان کلاله در مسجدجامع از ساعت ۱۰ الی ۱۲  برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.